• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Manta bij Jet cars?

Ben zelf ook wel eens bij Jet car geweest, maar dan voor een 190e 16V. volgens de eigenaar hadden ze er een staan. de 16V heeft een 2.3 motor, maar de auto die daar stond had een 1.8 ofzow. -_-

we zijn gewoon 3 a 4 keer rond wezen lopen om die auto te vinden, maar ze hadden het gewoon niet.

Maar goed shit happens en ze hebben veel wagens voor een scherpe prijs. en ik ben blij dat er nog een bedrijf bestaat die niet schroomt om nog een opel manta te verkopen. Ik ken deze auto ook. hij is knetter hard, maar toen startte hij niet. Zelf heb ik er al 2 anders had ik deze per direct gekocht

ahja

deze manta is nu van mij...

maar over de gang van zaken bij jetcars gaan we t maar niet hebben, wat een zooitje ongeregeld loopt daar rond...

Marc

Bedankt ed, zal ook straks als ik thuis ben je u2u's ff beantwoorden

trouwens, er ligt op t moment een 20e in met een 2,2 kleppendeksel ( op die rand onder de 2e cilinder staat duidelijk 20e iig )

iemand die interesse heeft in deze goed lopende motor?

gaat compleet met de 5bak enzo weg, deze auto word namelijk mijn project auto ivp die witte 18s, dus deze manta krijgt een c20let aanboord

Marc

hoe t gaat bij jetcars?

1: je komt binnen in t hoofdfiliaal ( grootste van de 4 )

vraagt aan iemand waar die auto staat

antwoord: ergens buiten

2: je gaat zoeken,kan m niet vinden, vraagt t nog een keer aan n ander persoon

ja die staat in n ander filiaal, kruispunt rechts, eerste links

3: kom je daar, nee die staat hier niet, bij dit kruispunt links, einde van de weg rechts en dan aan je linker hand

4: ok, eindelijk het juiste filiaal gevonden, auto gevonden, komt er niemand naar je toe om je te helpen, je moet zelf voor de sleutel enzo vragen

5: ok is wel interessant, weet die verkoper niet eens wat die auto moet kosten

komt het erop neer dat ik terug moet naar t 1e filiaal waar ik was om over de prijs te praten enzzzzz

zo gaat t daar dus,

over de verkoop van 10 minuten hebben we 2 uur gedaan!!

Terug
Naar boven