• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Manta bij the opposites

me 2.

kees.. t is geen jolink, maar t is vet.

opposites is geen rip-off.. deel 1 kwam al via de opposites:sleeping

me 2.

kees.. t is geen jolink, maar t is vet.

opposites is geen rip-off.. deel 1 kwam al via de opposites:sleeping

Wat denkt hij jonguh HEH! Dat hij gewoon voorbij kan komen fietsen meh zn blije bakkus! :jerry :jerry

origineel gepost door lenn0

En of je het nou als positief of negatief ervaart gezien het imago van de serie enzo.... de manta wint wel behoorlijk aan populariteit de afgelopen tijd. :thumbup

Daar ben ik het ook wel mee eens denk ik! Heb er weinig negatieve reacties over gehoord.

Wat denkt hij jonguh HEH! Dat hij gewoon voorbij kan komen fietsen meh zn blije bakkus! :jerry :jerry

origineel gepost door lenn0

En of je het nou als positief of negatief ervaart gezien het imago van de serie enzo.... de manta wint wel behoorlijk aan populariteit de afgelopen tijd. :thumbup

Daar ben ik het ook wel mee eens denk ik! Heb er weinig negatieve reacties over gehoord.

Valt me wel op dat ook veel jongeren kijken als ik rondrijd. Maar of dat nou aan deze serie ligt :P

Mag er graag naar kijken.

Valt me wel op dat ook veel jongeren kijken als ik rondrijd. Maar of dat nou aan deze serie ligt :P

origineel gepost door x-tinction

is toch dezelfde auto als dr antrax zen auto zelfde velgen iniedergeval + kleur

is dezelfde ja ;)

origineel gepost door x-tinction

is toch dezelfde auto als dr antrax zen auto zelfde velgen iniedergeval + kleur

is dezelfde ja ;)

origineel gepost door Stender

ja de serie is geloof ik behoorlijk populair onder de jeugd.

heb sinds het nieuwe seizoen al aantal keer reacties gehad van gasten zoals

"hee kijk daar heb je die auto van new kids on the block" en dan massaal wijzen enzo.

ook al paar keer tijdens het rijden door de drukke binnenstad dat er dingen als "new kids on the block jongeuh!!!" geroepen werd :P

zolang er maar geen gasten op mn motorkap gaat zitten hangen om ff stoere fotos te maken vind ik het allemaal best...

in dat dorp maaskantje waar de serie is opgenomen word die gekkigheid al een beetje irritant, plaatsnaamborden die gejat worden en allemaal gasten die bij alle bekende plekken uit de serie zoals die snackbar een beetje stoer poseren voor fotos...

Terug
Naar boven