• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Manta der bij

toch heb je die zwarte corsa nog steeds dus die bevalt goed

hou zelf ook wel van een corsa hoor

vandaag zelf deze gekocht

paarsecorsa.jpg

paarsecorsa1.jpg

ik wissel gewoon graag en snel

had ik vroeger ook maar heb er nu al 2 staan langer dan 3 jaar

en 2 langer dan jaar

Het monster is zelfs al in Kell am See geweest bij Trier, kleine 6 uur rijden met de stuiterbak, maar alles ging perfect.;)

origineel gepost door mantadevil

en al nieuwe foto's van dit monster

neem aan dat ie nu wel een keer op kenteken staat:D

Hier een recente foto, misschien is hij ook al weer verkocht:o

mijngsi.jpg

Ben in onderhandeling, maar dit leuke ding gaat niet zo maar weg. Moed wel genoeg geld voor komen anders mag hij best wel hier blijven:P, vind de wielen zelf ook netjes staan

potvedorie man, je ben nog erger dan mantadevil en mantamafkees bij mekaar met je hij is alweer verkocht:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry;);););)

origineel gepost door voederbiet

potvedorie man, je ben nog erger dan mantadevil en mantamafkees bij mekaar met je hij is alweer verkocht:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry;);););)

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej :jerry:jerry:jerry

IK heb em nog hoor.

Ze ligt nu alleen in een diepe winterslaap.

Kheb er ook een andere sticker opgeplakt. Iets beter dan de vorige, naar wij dachten. :P:thumbup

:jerry:jerry maar hij is nog niet weg, Enige wat hier lang blijft zijn mijn vriendin en mijn kleine mannetje:thumbup

origineel gepost door Hendri

:jerry:jerry maar hij is nog niet weg, Enige wat hier lang blijft zijn mijn vriendin en mijn kleine mannetje:thumbup

toch knap van je vriendin

:jerry:jerry:jerry:jerry

om jou nou te vertellen dat je hartstikke gek bent om da ding te verkopen... ach da wist je zelf al wel :D

origineel gepost door mantatjipke

ik zou deze manta nog maar eerst even mooi houden mantamafkees !

een tweede zul je niet gauw meer vinden.:)!

gr tjipke

Was ook wel de bedoeling. :thumbup

Terug
Naar boven