• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Manta enquete

@wfvdijk wrote:@Asko: ik zal je vragen opnemen.

mbt brandstof: bedoel je zoiets als "wat voor soort brandstof tank je voornamelijk?" (loodvrij, loodvrij met af en toe loodvervanger, euro 98, premium brandstoffen)

Heb je nog wat andere stijl voorkeuren, naast degene die je opgenoemd hebt?

Eigenlijk vroeg ik mezelf af wat het percentage LPG rijders is en hoeveel er op benzine rijden,

aangezien de meeste manta's al oldtimer zijn maar aan de andere kant ook weer klassiekers

die je misschien zo zou willen houden.

Schieten mij zo even geen andere stijlvoorkeuren binnen.

Hier ook ingevuld, heb mijn mantzel evo erbij in gedachte gehouden en niet mijn daily GT/E

Ben Benieuwd naar de uitslag :thumb

Hier ook ingevuld, heb mijn mantzel evo erbij in gedachte gehouden en niet mijn daily GT/E

Ben Benieuwd naar de uitslag :thumb

daily gt/e .... :shock: hoe durf je Ben. :jerry :jerry

je hebt trouwens pm

maargoed, ik heb mijn gt/e er in gedachten bij gehouden, als ik dat met mijn

daily gt/e -wannabee, doe dan komt het niet goed :D

leuke actie dit by the way :thumb

daily gt/e .... :shock: hoe durf je Ben. :jerry :jerry

je hebt trouwens pm

maargoed, ik heb mijn gt/e er in gedachten bij gehouden, als ik dat met mijn

daily gt/e -wannabee, doe dan komt het niet goed :D

leuke actie dit by the way :thumb

:jerry Ja Hans moest een keuze maken en heb dan maar gekozen voor de manta die ik het langst in het bezit heb ;)

Heb je PM beantwoord :thumbup

:jerry Ja Hans moest een keuze maken en heb dan maar gekozen voor de manta die ik het langst in het bezit heb ;)

Heb je PM beantwoord :thumbup

@wfvdijk wrote:@Dolmans wrote:Ik heb hem net ook ingevuld. Leuk idee!

De laatste vraag kon ik niet beantwoorden, want ik gebruik geen ruimte voor het sleutelen.

Moet dat helaas buiten op het parkeervak van de straat doen. Ik heb mijn waterpomp vervangen in de regen met een gele parasol boven me :D

Toen waaide de parasol om en moest ik hem met mijn zwarte handen optillen, nou is ie niet meer zo mooi geel...

haha, leuk verhaal (had al e.e.a. gezien in het mantablad; het resultaat mag er wezen! :wub :wub )

Ik zal de optie "ik sleutel in de buitenlucht" toevoegen.

Kom je nog naar Zennewijnen? (dan hoef ik mijn manta niet op te geven voor het concours, kansloos :wors )

Dank je voor compliment. Zelf weet ik nog wel wat plekjes zitten en vind hem daarom nog niet concourswaardig. Zo zie je maar.

Naar Zennewijnen ben ik niet geweest, ik ga 11-9 meedoen met de Mantarun.

@wfvdijk wrote:@Dolmans wrote:Ik heb hem net ook ingevuld. Leuk idee!

De laatste vraag kon ik niet beantwoorden, want ik gebruik geen ruimte voor het sleutelen.

Moet dat helaas buiten op het parkeervak van de straat doen. Ik heb mijn waterpomp vervangen in de regen met een gele parasol boven me :D

Toen waaide de parasol om en moest ik hem met mijn zwarte handen optillen, nou is ie niet meer zo mooi geel...

haha, leuk verhaal (had al e.e.a. gezien in het mantablad; het resultaat mag er wezen! :wub :wub )

Ik zal de optie "ik sleutel in de buitenlucht" toevoegen.

Kom je nog naar Zennewijnen? (dan hoef ik mijn manta niet op te geven voor het concours, kansloos :wors )

Dank je voor compliment. Zelf weet ik nog wel wat plekjes zitten en vind hem daarom nog niet concourswaardig. Zo zie je maar.

Naar Zennewijnen ben ik niet geweest, ik ga 11-9 meedoen met de Mantarun.

Zojuist de 101e reactie gekregen, bedankt! :thumb

Ik zal komende week de resultaten bekendmaken (maar als je de enquete nog niet hebt ingevuld, kun je dat gewoon blijven doen)

Zojuist de 101e reactie gekregen, bedankt! :thumb

Ik zal komende week de resultaten bekendmaken (maar als je de enquete nog niet hebt ingevuld, kun je dat gewoon blijven doen)

@Emiel-Manta wrote:@ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:ingevuld alleen winterdagen rijd ik wel met Bumblebee Manta A maar niet met Icequeen Manta B

haha hoe kom je er eigenlijk op om een bijnaam voor je manta te verzinnnen ;)

Het begon met dat ik mensen zag met nickname meangreen, shrek, Black Magic :P etc ect...

Dus dacht ik bij mijn ijskoude kleur Icequeen.

Daarbij vind ik Within Temptation ook cool :angel

ice-queen-chilling-cold.jpg

Zon airbrusch moet ook nog een keer op de motorkap :angel

en tja de buurjongentjes noemde mijn andere Bumblebee :agent

Daarbij ben ik ook transformers fan :angel

bumblebee-camaro.jpg

@Emiel-Manta wrote:@ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:ingevuld alleen winterdagen rijd ik wel met Bumblebee Manta A maar niet met Icequeen Manta B

haha hoe kom je er eigenlijk op om een bijnaam voor je manta te verzinnnen ;)

Het begon met dat ik mensen zag met nickname meangreen, shrek, Black Magic :P etc ect...

Dus dacht ik bij mijn ijskoude kleur Icequeen.

Daarbij vind ik Within Temptation ook cool :angel

ice-queen-chilling-cold.jpg

Zon airbrusch moet ook nog een keer op de motorkap :angel

en tja de buurjongentjes noemde mijn andere Bumblebee :agent

Daarbij ben ik ook transformers fan :angel

bumblebee-camaro.jpg

Terug
Naar boven