• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

manta foto gejat

[rquote=1860074&tid=141851&author=louwe 16 klepper][rquote=1858981&tid=141851&author=postbusmanta]Ik wil het net aan een collega laten zien............

Wat denk je..............

Is de foto uit de flyer geknipt !!!!!!!

:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Nou heb ik er geen afdruk van :cry :cry :cry

Het is ook NOOIT goed:P

[/rquote]

je hebt ook mensen die zeuren om te zeuren

:jerry:jerry:jerry

maar begrijp die lui helemaal niet

staan toch ook zat plaatjes van de "echte" new kids

incl die manta op t net;)

en nogmaals t zou mij geen z*k kunnen schelen als ze foto,s van mij gebruikten;)[/rquote]

Komt omdat een Ascona ook niet helemaal op een manta lijkt:jerry:jerry:jerry

[rquote=1859873&tid=141851&author=Mikie]Is trouwens wel slecht weggehaald, het blauw die ze eroverheen hebben geedit, is niet eens overeenkomstig met het blauw van de flyer, dus nu heb je een blauwe vlek in de vorm van de A manta :D

en is de 1e persoon links niet johnny van flodder??

NewKids-Ban2.jpg

[/rquote]

Ja Huub stapel

[rquote=1859873&tid=141851&author=Mikie]Is trouwens wel slecht weggehaald, het blauw die ze eroverheen hebben geedit, is niet eens overeenkomstig met het blauw van de flyer, dus nu heb je een blauwe vlek in de vorm van de A manta :D

en is de 1e persoon links niet johnny van flodder??

NewKids-Ban2.jpg

[/rquote]

Ja Huub stapel

ook gejat van internet zeker :P

ALs ik zo kijk zijn het allemaal anderen danvan de echte new kids dus dit zal wel de new new kids zijn of zo :hmmz

ook gejat van internet zeker :P

ALs ik zo kijk zijn het allemaal anderen danvan de echte new kids dus dit zal wel de new new kids zijn of zo :hmmz

Terug
Naar boven