• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

manta GESTOLEN !! EN TERUG GEVONDEN!!!!!!

Nike nope nada. Valt zeker niet van de aardbodem, maar is dat de Manta ergens binnen staat en gesloopt word, valt ook niet op..

Tijdje geleden hebben ze ook bij ons in de manta zitten snuffelen in het dashboard kastje enzo,

Maar daar lag gelukkig niks in, Zat ook geen radio in ofwat dus snap niet waarom ze kijken.

Maargoed blijkbaar moesten ze plotseling weg want ze zijn weggegaan zonder de deur dit te doen:fy1:argue:fy1

is leuke manta zo te zien, maar als het hun om motor etc

gaat 2.4 dan zal toch iemand geweten moeten hebben dat het erin ligt want deze ziet er nu niet echt uit dat je er een snel blok in verwacht

verder hoop ik dat is zsm wordt gevonden en daders er bij

mogen ze wat mij betreft kiel halen

Vandaag heeft de politie gebeld dat de manta is terug gevonden. Hij stond in oisterwijk vlakbij tilburg waarschijnlijk zonder schade.

Hier ben ik het niet helemaal mee eens, er wordt hier nog al eens trots verteld wat er precies allemaal onder kap ligt, dat snap ik heel goed, echter ben ik wel van mening dat zulk soort fora wel degelijk ook door mensen kan worden gebruikt, die er geen goede bedoelingen mee hebben... Dus altijd een beetje oppassen met wat je openbaart... (dit is overigens niet persoonlijk naar jou uiteraard)

Echter ben ik heel blij voor je dat de Manta waarschijnlijk zonder schade terecht is:thumbup

origineel gepost door ascona marco

is inderdaad n 1.9 op kenteken dus dat er n 2400 in ligt kunnen ze niet weten.

Ja zie je nou wel,bij mij is precies het zelfde gebeurd.

Een slimme dief jat geen manta of D-Record.

Nee die zoeken wel naar een auto met waarde.

Echte waarde,zeker geen b 1 manta.

Geen cent aan te verdienen.

Wel triest dit,ook ik kreeg m'n record vernachelt terug.

Was er zo ziek van,dat ik deze gelijk verkocht heb.

K hoop voor je dat er nog iets van te maken valt.

Bij mijn Rec,was er met kwastjes op de dach allerlij bloemetjes gekleurd.

Junks he.

Sterke pik,denk trouwens niet dat je 1 cent zult gaan vangen.

Mijn ervaring

Mijn vader zit al 10 jaar achter zijn geld aan van zijn gestolen en teruggevonden vectra, maar goed hij houdt het vol want die gast word er zo wel elke keer mee geconfronteerd. Elke kerst stuurt ie weer een paar brieven, zijn gedachte: we zijn je niet vergeten klootzak. Politie verleend alle medewerking, slachtoffer hulp doet zijn best maar wetgeving beschermd dat tuig teveel.

origineel gepost door eddepet007

mischien joy riding geweest en valt het allemaal mee

wel even laten weten hoe het afloopt

Waarschijnlijk idd joyriding geweest. Achtergelaten benzinetank leeg,gastank nog half vol. Geen schade behalve stuurkappen en contactslot.

ik zie het nu pas, een maat van mij liet gister een foto zien van een manta die in oisterwijk stond, nu ik de foto hier zag leek die er wel op en is het dus ook geweest...:sleeping

in oisterwijk joh? Daar weet ik een Manta b fan te zitten. Die heeft een b manta buiten staan (met werk)

met daarin een 2.2. Ook nog verschillende andere oudere opels.

(wil eigenlijk wel eens weten in welke straat hij is terug gevonden)

mvg Gerry

GOED NIEUWS DAT HIJ TERUG IS!!!!!!!! Daar ben IK ook heel blij om. En maar hopen dat het de laatste keer is dat

ze ermee zijn gaan joyriden!

Die mannen moeten gewoon met hun tengels van andersmans spullen afblijven!

origineel gepost door Kale gek

ik zie het nu pas, een maat van mij liet gister een foto zien van een manta die in oisterwijk stond, nu ik de foto hier zag leek die er wel op en is het dus ook geweest...:sleeping

Even uit intresse sinds wanneer stond hij er? Of wanneer heeft hij die foto gemaakt?

beter man dat ie terecht is, nu maar hopen dat ze de daders te pakken kunnen krijgen.

zou wel raad mee weten

Terug
Naar boven