• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

manta GESTOLEN !! EN TERUG GEVONDEN!!!!!!

origineel gepost door Hulkie

in oisterwijk joh? Daar weet ik een Manta b fan te zitten. Die heeft een b manta buiten staan (met werk)

met daarin een 2.2. Ook nog verschillende andere oudere opels.

(wil eigenlijk wel eens weten in welke straat hij is terug gevonden)

mvg Gerry

GOED NIEUWS DAT HIJ TERUG IS!!!!!!!! Daar ben IK ook heel blij om. En maar hopen dat het de laatste keer is dat

ze ermee zijn gaan joyriden!

Die mannen moeten gewoon met hun tengels van andersmans spullen afblijven!

Hij is gevonden in de telstarlaan 65

origineel gepost door jermir

beter man dat ie terecht is, nu maar hopen dat ze de daders te pakken kunnen krijgen.

zou wel raad mee weten

Ja je kunt vanalles verzinnen wat je met de daders wil doen, weet ook wel verschillende dingen. Ben al heel blij dat ie terug is voor hem. Ik persoonlijk dacht dat die voorgoed verdwenen was of gestript of in t kanaal ergens of tegen n boom etc etc

is ongeveer 1 tot 1,5 week geleden dat hij m daar had zien staan, maar volgens mij stond ie toen in de willem de zwijgerlaan, is om de hoek bij de stelstarlaan, weet dit niet zeker hij zoudat nog even nakijken...

mooi dat ie terug is!

en niet al met ander kenteken in ander land rijdt!

Nu de daders nog aan de gevel vh plaatselijke gemeentehuis ophangen als waarschuwing.

origineel gepost door Kale gek

is ongeveer 1 tot 1,5 week geleden dat hij m daar had zien staan, maar volgens mij stond ie toen in de willem de zwijgerlaan, is om de hoek bij de stelstarlaan, weet dit niet zeker hij zoudat nog even nakijken... dit is zeer belangrijke informatie voor de eigenaar.stel je voor dat ie manta b fan er iets mee te zou kunnen hebben.het is iig wel verdacht iemand ziet die manta staan thv van die straat waar de manta is trug gevonden.dan zou ik toch ff die man/jongen flink aan de tand gaan voelen.en zorgen dat ik toch wel wat mannetjes op de achter grond hebben.suc6 met de afhgandeling

origineel gepost door Hulkie

in oisterwijk joh? Daar weet ik een Manta b fan te zitten. Die heeft een b manta buiten staan (met werk)

met daarin een 2.2. Ook nog verschillende andere oudere opels.

(wil eigenlijk wel eens weten in welke straat hij is terug gevonden)

mvg Gerry

GOED NIEUWS DAT HIJ TERUG IS!!!!!!!! Daar ben IK ook heel blij om. En maar hopen dat het de laatste keer is dat

ze ermee zijn gaan joyriden!

Die mannen moeten gewoon met hun tengels van andersmans spullen afblijven!

woont deze toevallig daar in de buurt??? Ken verder geen manta's uit oisterwijk. Maar als t klopt wat ik denk, dus dat de auto ook in een de straat om de hoek heeft gestaan dan waar ze m gevonden, dan komt de dader waarschijnlijk uit die buurt daar...

ben afgelopen zondag even weze kijken en de auto staat nog steeds op de plek waar deze hoort te staan. Hij heeft nog een Manta, maar die zal niet wegrijden (sticker op garage deur):wors

jongens pas op met beschuldigingen het ligt er dik op maar

je trek gouw iemands pet van zijn kop maar op rapen wordt een stuk moeilijker.

mischien heeft de desbetreffende er niets mee van doen

waarmee ik maar wil zeggen zolang er geen zekerheid is

blijf het moeilijk.

vgr tonsr.

origineel gepost door JOZO

ben afgelopen zondag even weze kijken en de auto staat nog steeds op de plek waar deze hoort te staan. Hij heeft nog een Manta, maar die zal niet wegrijden (sticker op garage deur):wors

jij bedoeld in dongen waar hij hoort te staan?

origineel gepost door ascona marco

origineel gepost door JOZO

jij bedoeld in dongen waar hij hoort te staan?

jep

Terug
Naar boven