• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

MANTA GESTOLEN HELP!!! 25-10-2012 NN-13-SJ is gevonden!!!!

waarom gelijk een ban er op?

zei was er van overtuigd dat ze wist waar die stond, had je haar dan niet beter nog ff kunnen laten gaan?

misschien had ze wel een paar tips oid gegeven wat kon leiden tot de manta.

@soepkiepe wrote:waarom gelijk een ban er op?

zei was er van overtuigd dat ze wist waar die stond, had je haar dan niet beter nog ff kunnen laten gaan?

Ja, dat vond ik ook al.

Maar er is vast meer gebeurd "achter de schermen" mag ik aannemen :hmmz

Rik :D

Als ze door was gegaan, hadden we idd wat eruit kunnen halen. Maar wie zegt dat het waar is wat ze verteld? Ze kan ons ook misleiden, maar waarom zou iemand dat doen. Dan kom je met de vraag wat is er gebeurd achter de schermen. Je moet alle vragen afwegen. Maar we hebben een kleine tip en dat is Terneuzen. Ze had er ook een pot nat van kunnen maken gezien haar gedrag en taalgebruik. Beste is dus een ban erop en gewoon op de traditionele opel-forum manier zoeken.

Galaxy Nexus Tapatalk

@Senatorman wrote:@soepkiepe wrote:waarom gelijk een ban er op?

De ban heeft ze ontvangen omdat relatieproblemen maar elders besproken moeten worden.

Het topic betreft een hier een gesloten auto.

Graag ontopic

Boeiend, een auto die op slot staat :shock:

Rik :D :jerry

;) auto is echt gestolen, we weten zelfs door wie maar de politie komt niet verder als vragen.

Ik kan op dit moment nog geen actie ondernemen richting de dief omdat ik dan de bak in draai en daar heb ik op dit moment even geen zin in, tenzij het door toeval zo mocht zijn.

De relatie van manta11 is al meer dan 3 maanden uit maar zij kan dit niet verwerken helaas.

Graag on topic blijven.

Heftig zoiets, maar jullie weten wel waar de auto is? aangezien dat jullie ook weten wie de dief is?

Snap de wouten ook nooit, ze weten ook wie het geflikt heeft maar verder doen ze niks, en als je zelf plannen onderneemt zit je vast. :swear

@astraTD wrote:Maar wel wie het geflikt heeft?

Die zou ik serieus bij zijn strot pakken ;)

Daarom doe ik dat nu net niet, je schijnt er 8 jaar voor te krijgen en er zijn altijd getuigen bij hem in de buurt.

Mja zou ik effe tegen oom agent zeggen doen jullie niks doen we het zelf

Wouden toen bij kennis ook

Niet komen had geen prioriteit maar effe later waren ze er binnen 10 min

Kon der wel wat gedaan worden soms helpt beetje dreigen

Maar iig kut situatie.

;) heb ik ook al eens gedaan, ik was degene die mee kon.

Heb toen wel een tip gekregen, : geen lijk geen dode.

Hmmm zielig zo iets... Beetje lopen fokken op dit forum en interessant willen doen, maar ondertussen alleen maar een toetsenbord-held zijn... Zeg nou gewoon waar die auto is en handel het af als volwassen mensen ofzo... Mensen die zoiets flikken zijn maar voor eén ding goed en dat is om van boterhammen stront te maken :fy1.... Hier krijg ik het dus van hé!

Door dit soort topics ga ik er toch aan denken om een GPS tracker in m'n auto te bouwen..

Hopelijk kan dit allemaal veilig met de juiste mensen achter slot en grendel worden opgelost!!

Zal wel iets uit de bekenden sfeer zijn dan tja dan ist erg kinderachtig

Scheeld dat dat geen potentiele manta dieven zijn

Maar dat als hij een golf had gehad die ook was gejat .

Iig is mij niks voor sloop aan geboden en heb het mijn colega s hobieisten op de hoogte gesteld

Ik denk ook niet dat dit gaat gebeuren, als ik het zo inschat dan zal de wagen alleen als donor gebruikt worden, niet voor de onderdelenhandel.

De onderdelen zijn niet interessant genoeg om daar een risico voor te lopen, misschien dat de kas dat wel is, een gave Manta kas vindt je niet meer 123 en de prijzen zijn daarvoor ook aardig gestegen.

Dwz, mits dus de kas in goede staat was, in een ander geval zou je het onder joy-riding kunnen zetten of een persoonlijke actie en dan ligt de auto denk ik ergens in het kanaal.

typisch Nederland , vermoedelijke dader bekent ( gezien in de gestolen auto door slachtoffer ) , politie gaat langs om vragen te stellen dader houd zijn mond heeft evt wat valse getuigen "geregeld "

auto blijft zoek en als je zelf verhaal gaat halen ben je zelf het slachtoffer en de l#l .......

Terug
Naar boven