• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

MANTA GESTOLEN HELP!!! 25-10-2012 NN-13-SJ is gevonden!!!!

Wel mooi dat je de kmstand wist.. Zo weet ik van toen nog dat de dief 29.5km met de astra heeft gereden en toen gedumpt heeft met scheefvoorwiel.

Benieuwd naar de foto's.

Zal wel een opluchting zijn geweest om hem terug te zien :thumb

kijk aan, mooi dat de wagen weer terug is.

en de schade zich heeft beperkt tot wat je vermelde.

(als is dat zelfs al te veel ;) )

Dat vraag ik me dus ook af !

Maar de schade valt mee dus, das een geluk.

Fijn dattie weer voor de deur staat.

Ik blijf het een wonder vinden, zo ver weg van huis en dan toch gevonden worden :thumb

Success met het herstellen van de schade ;)

Rik ;)

:agent Ik kan je wel vertellen waarom hij in frankrijk stond.

Ik ben 3 dagen voordat hij gevonden is bij het adres langs geweest van de dader en heb daar het nodige gezegd. Heb nog net niet met m'n 9mm rondgezwaaid.(heeft immers camara's hangen)

De bewuste dader zit regelmatig in frankrijk om daar auto's op te halen.

Ik kan je wel vertellen dat zelfs zijn visiete kaartje in de auto lag maar dat zegt natuurlijk helemaal niets.

ligt aan jou denk ik ;)

zoals ik het begrijp...

auto is gejat door een bekende, de dief handeld in auto's en haalt ze geregeld uit frankrijk weg.

boyanka is naar de dief gereden om hem goed de waarheid te vertellen..

dief heeft de auto op transport naar frankrijk gezet.

best simpel als je het zo leest he?

:jerry :jerry

@boyanka wrote::agent Ik kan je wel vertellen waarom hij in frankrijk stond.

Ik ben 3 dagen voordat hij gevonden is bij het adres langs geweest van de dader en heb daar het nodige gezegd. Heb nog net niet met m'n 9mm rondgezwaaid.(heeft immers camara's hangen)

De bewuste dader zit regelmatig in frankrijk om daar auto's op te halen.

Ik kan je wel vertellen dat zelfs zijn visiete kaartje in de auto lag maar dat zegt natuurlijk helemaal niets.

Lekker zeg, dat een bekende de auto van je zoon jat.

Maar heeft die bekende van je dan gezegd waar de auto stond? Of is de auto daar "plotseling" bij de politie afgegeven o.i.d.?

;) een gestolen auto staat in het europees systeem, op het moment dat in bv frankrijk een agent het kenteken intoetst verschijnt er in zijn scherm dat de auto een gestolen is, dit wordt vervolgens doorgegeven aan interpol en deze geeft dit weer door aan de politie waar je dan uiteindelijk bericht van krijgt. Interpol checkt later nog wel bij je of je de info hebt gekregen via de politie(die hebben het namelijk vaak te druk met aanhangertjes te controleren).

Hierbij een paar slechte foto's,

manta008.jpg

dvd3r7fj9hke.jpg

Foto0069.jpg
hierbij een foto van contactslot helaas zijn ook de ze fotos in het donker.

Foto0066.jpg
en een foto van het portierslot.

Foto0064.jpg
en een foto van de lakschade bij de tankklep.

Het totaalplaatje valt mee maar het is gewoon zonde dat het zo moet.

zag dat je manta weer terug is gelukkig maar.

weer een diefstal opgelost,zonde vd schade..

als ik jou was zou ik een gps module achter het dashboard monteren.

zit een baterijtje in en als je dan inlogt kun je zien waar de auto staat.

vriend van me is zijn vectra kwijt geraakt.

vindt het een beter systeem dan een alarm op de auto.

nou succes met je manta veel rijplezier

groetjes renee..

teamwaldsein....

Mooi om te zien dat hij terecht is, de schade van de diefstal is vervelend maar je komt er vast weer bovenop. Succes ermee!!

Goed dat de auto weer terug is.

Is de auto niet gecontroleerd op vingerafdrukken of gecontroleerd op gebruik bij een misdrijf?

Omdat je hem zo snel weer terug hebt nadat je bericht hebt ontvangen dat hijin Frankrijk staat. Als de wagen in het Europesche systeem staat als gestolen horen ze dit na te trekken. Staandaard procedure.

Enne is de auto niet in Frankrijk geplaatst nadat jij nog net niet met je wapen hebt gedrijgt.

En hoe komt het dat hij op een Nederlandse oplegger word vervoert. Bij schade of diefstal word er een bergings bv uit dat land ingeschakeld waar de voertuig op dat moment zich bevind. (repatriëring)

Ik hier mijn twijfels bij maarja het is niet aan mij om daar iets mee te doen.

Nu de schade fixen en genieten maar.

;) de auto is uitvoerig gecontroleerd op achtergelaten spullen, vingerafdrukken enz.

Ik heb nooit met een wapen gedreigd, er hangen immers camara's.

De nederlandse oplegger is ingeschakeld door de verzekeraar, of dit nu een fransman of een nederlands bedrijf is zal mij een worst zijn.Het wordt toch betaald uit de grote hoop gelukkig.

Terug
Naar boven