• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Manta in computerspel?

ik denk het wel :D gelijk hebben als die uit komt :P.. maar even een andere vraag waarom is de group b eigenlijk verbannen? wat was er zo gevaarlijk aan in vergelijking met nu?

Zou wel vet zijn. Gewoon standaard een Manta/Ascona 400 erin.

Hoef je niet zoals in rFactor of GTR e.d. moeilijk te gaan doen om mods te installeren.

Jammer alleen dat de Manta weer niet in de trailers te zien is. Het is wel vaker net niet met game developers. De eerste autolijst van Gran Turismo 5 zei ook dat er een selectie aan Manta's in zou zitten. We zien wel.

De Manta Mod in rFactor,

grab_2657g17.png

Op zich wel leuk gedaan.

[rquote=1903881&tid=145544&author=dr_antrax]ik denk het wel :D gelijk hebben als die uit komt :P.. maar even een andere vraag waarom is de group b eigenlijk verbannen? wat was er zo gevaarlijk aan in vergelijking met nu?[/rquote]

Er zijn div. bezig om op nieuw een groep B in de rally te krijgen. sommigen mogen nu anders niet mee doen.

dat spel komt zowizo onmiddelijk in huis

(24 mei)

dirt 2 vind ik ook al een topper

als er een manta in zit, dan is het helemaal af

gt5 zat dus mooi geen manta in. Voornamelijk jappanners waarvan er heeeel veel types in zitten... als je dan bij niet japanse auto'skijkt dan zijn dat er maar een paar die erin zitten

[rquote=1904220&tid=145544&author=Kale gek]gt5 zat dus mooi geen manta in. Voornamelijk jappanners waarvan er heeeel veel types in zitten... als je dan bij niet japanse auto'skijkt dan zijn dat er maar een paar die erin zitten[/rquote]

ik dacht dat wel alle opels in gran turismo 5zaten? ik was langs bij mijn schoonbroer en die toonde ingame de lijst met te unlocken wagens en daar zat zowat iedere vette opel uit de geschiedenis in...

nog een paar van die zelfde corsa

detail.cfm

detail.cfm

detail.cfm

12 paginas met autos maar dit is tot nu toe de enige opel

12-Feb-11-rFactorCentral-0323_GRAB_203.JPG

kadett d

detail.cfm

manta

kijk zelf ma plaatjes doen het nie goed dus

[rquote=1904039&tid=145544&author=Freddygm][rquote=1903881&tid=145544&author=dr_antrax]ik denk het wel :D gelijk hebben als die uit komt :P.. maar even een andere vraag waarom is de group b eigenlijk verbannen? wat was er zo gevaarlijk aan in vergelijking met nu?[/rquote]

Er zijn div. bezig om op nieuw een groep B in de rally te krijgen. sommigen mogen nu anders niet mee doen.[/rquote]

De group B werd gestopt omdat de auto's gewoon te snel werden. Stond een tijd terug een heel stuk in het blad RTL GP Google maar eens op Lancia Triflux 1800cc 600PK !!!!!

Ik had een paar maanden al opgevangen dat het waarschijnlijk zou zijn dat er een manta in dirt 3 zou zitten:o

en natuurlijk was ik verheugd met dit nieuws.

De reden dat het verbannen is is inderdaad dat de auto's veel te snel werden uit blokken onder de 2 liter werd meer dan 600pk

gezogen en dit was allemaal mogelijk omdat het fabrieksteams waren met aardig wat reserves. De manta was in het begin erg

goed maar uiteindelijk waren het vooral audi en met name lancia die idiote auto's gingen maken.

Neem bijvoorbeeld de lancia stratos die op zandondergronden van 0 naar 100 acceleerde in 2.4 seconden en daarmee snel genoeg

was om een 6e kwalificatie tijd te zetten voor een f1 race in die tijd toen ze nog met 1200pk onder de reed reden en ayrton Senna

nog met een hand aan het stuur. :P

De vele dodelijke crashes leverde een slecht imago op voor de niet rally liefhebbers en het publiek werd ook vaak aangereden. De

uiteindelijke dodelijke crash van Henri Toivonen heeft ervoor gezorgt dat het geheel verboden werd.

De documentaire: Too fast To Race heeft het geheel mooi weergegeven ( wel een beetje te veel fransen naar mijn idee, maar ja :angel )

link:

in gt5 zitten

een corsa C elegance

een vectra C elegance

een tigra a sport

een astra g DTM

en een calibra DTM

voor de rest niets daarmee gaak dus ook dirt 3 halen :)

stijn ik heb hem voor u ook al besteld e

voor wie ook ps3 rijd

men account naam daar is kurtmanta

dan komen we nog manta collega's tegen, vet vet

:D

[rquote=1904924&tid=145544&author=kurtmanta]stijn ik heb hem voor u ook al besteld e

voor wie ook ps3 rijd

men account naam daar is kurtmanta

dan komen we nog manta collega's tegen, vet vet

:D[/rquote]

Gaaf, dus hij zeer binnenkort al uit?! Ik haal hem dan ook voor de PS3. Online knallen met een 400 lijkt mij echt mooi.

Terug
Naar boven