• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Manta in scene nieuwe Politieserie

MOOK

Post vaak
Gisteren ben ik met de Manta naar opnames geweest voor de nieuwe politieserie "Seinpost Den Haag" van eyeworks. In tegenstelling tot eerder vernomen berichten over hen, is mij de dag erg bevallen. Prima, maar dan ook echt prima behandeling van de auto, alles werd van tevoren gevraagd en niemand anders dan ik reed in de auto, zette de auto op de juiste plek, deed portieren of de motorkap open.

Al met al een leuke middag en ook een leuke vergoeding. Top werk van eyeworks!!!!

De serie is te zien vanaf 4 september bij de KRO. Ik denk overigens dat de Manta misschien maar 1,5 minuut ofzo in beeld is. Er is een scene opgenomen dat er iemand aan de motor aan het sleutelen is en dan ondervraagd wordt en een scene waarin iemand de ramen wast aan de binnenkant. Zelf was ik trouwens ook figurant en zit schuin achter de Manta naast een jonge dame....

Klein fotootje erbij

afb0282b.jpg

Hey

Wat leuk allemaal zeg, lijkt me ook een hele leuke ervaring!!!

maar hoe ben je daar zo bij gekomen dan? hebben ze je benaderd dan?

Volgens mij is eyeworks na newkids wel een beetje manta fan geworden of niet? haha

groetjes Marloes.

Hey

Wat leuk allemaal zeg, lijkt me ook een hele leuke ervaring!!!

maar hoe ben je daar zo bij gekomen dan? hebben ze je benaderd dan?

Volgens mij is eyeworks na newkids wel een beetje manta fan geworden of niet? haha

groetjes Marloes.

Eyeworks benaderde mij rechtstreeks, ook staat de Manta bij een castingbureau. Eyeworks was zeer te spreken over de Manta en vond deze vele malen mooier dan de New Kids wagen (voor deze scene dan neem ik aan, laat ik bescheiden blijven)

Eyeworks benaderde mij rechtstreeks, ook staat de Manta bij een castingbureau. Eyeworks was zeer te spreken over de Manta en vond deze vele malen mooier dan de New Kids wagen (voor deze scene dan neem ik aan, laat ik bescheiden blijven)

oke dan, wat leuk allemaal zeg... en wist niet dat je een auto bij een casting bureau kon doen haha, grappig allemaal zeg.

En bescheiden blijven is een kunst ;-)

Maar wel leuk hoor, hoop dat ik niet vergeten te kijken.

Groetjes marloes

oke dan, wat leuk allemaal zeg... en wist niet dat je een auto bij een casting bureau kon doen haha, grappig allemaal zeg.

En bescheiden blijven is een kunst ;-)

Maar wel leuk hoor, hoop dat ik niet vergeten te kijken.

Groetjes marloes

:hmmz je had de velgen wel mogen poetsen :jerry

Iemand was hem toch aan het wassen in de serie.. Beetje raar als ie dan al gepoetst is.. :P :jerry

Leuk dat dit soort dingen kan als je een beetje aparte mooie auto hebt.

En fijn dat het allemaal zo gemoedelijk ging!

:hmmz je had de velgen wel mogen poetsen :jerry

Iemand was hem toch aan het wassen in de serie.. Beetje raar als ie dan al gepoetst is.. :P :jerry

Leuk dat dit soort dingen kan als je een beetje aparte mooie auto hebt.

En fijn dat het allemaal zo gemoedelijk ging!

De foto's zijn baggger, maar de Manta glom enorm, incl de velgen!!

Inderdaad Ronald, die wagen staat bij Henno, check z'n site maar eens!

Het ging allemaal heel gemoedelijk, zeker

Terug
Naar boven