• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Manta op mp

@eddepet007 wrote:is gewoon afgelezen km stand

manta begind nl na 99 999 weer op 0

niks raars dus

Ja dat zou ook kunnen ;)

@Ben.Nee... er komt geen manta als de vec gaat komt er heel iets anders.

@eddepet007 wrote:is gewoon afgelezen km stand

manta begind nl na 99 999 weer op 0

niks raars dus

Ja dat zou ook kunnen ;)

@Ben.Nee... er komt geen manta als de vec gaat komt er heel iets anders.

blijft wel een heel leuk apparaat dit, zou ik graag hier willen hebben :wub

ja omdat een CC is en omdat er geen cih inzit :jerry :jerry

blijft wel een heel leuk apparaat dit, zou ik graag hier willen hebben :wub

ja omdat een CC is en omdat er geen cih inzit :jerry :jerry

Geen vectra inruil mogelijk. ;)

Het is inderdaad gewoon de afgelezen kmstand.

Hij mag weg omdat het een CC is en er geen cih in zit. :jerry (ding is echt snel maar ik wil graag een b coupe terug, of iets anders apparts)

Ps hier is heel veel werk in gaan zitten om er een eerlijke auto van te maken, ik heb bij aankoop van deze auto een hoop verborgen gebreken en onderhuids knoeiwerk mee gekregen... :fy1 (tja en dan ben je nog een bekende in de omcn ook)

Nu er bij mij onder andere wél een nette bodem, nieuwe radiateur met groter koelblok, en een goede achteras onder zit, het blok weer fris is, en er een boodschappentas vol aan kabelknoeiwerk uit de auto geplukt is mag je hier wel gerust de auto van onder tot boven goed bekijken op de brug!

Geen vectra inruil mogelijk. ;)

Het is inderdaad gewoon de afgelezen kmstand.

Hij mag weg omdat het een CC is en er geen cih in zit. :jerry (ding is echt snel maar ik wil graag een b coupe terug, of iets anders apparts)

Ps hier is heel veel werk in gaan zitten om er een eerlijke auto van te maken, ik heb bij aankoop van deze auto een hoop verborgen gebreken en onderhuids knoeiwerk mee gekregen... :fy1 (tja en dan ben je nog een bekende in de omcn ook)

Nu er bij mij onder andere wél een nette bodem, nieuwe radiateur met groter koelblok, en een goede achteras onder zit, het blok weer fris is, en er een boodschappentas vol aan kabelknoeiwerk uit de auto geplukt is mag je hier wel gerust de auto van onder tot boven goed bekijken op de brug!

Terug
Naar boven