• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

manta opgehaald en gelijk kapot !!!!!

ikdenman

Post weinig
ik heb vandaag een a manta opgehaald ! een 2.5 zes cilinder ! ik zet de motor uit en wil die na een aantal minuten weer starten heb ik met het knooien onder de kap de stel schroef van de verdamper geraakt ! dus nu start ie niet meer ! help !!!!!!!!!!!!! het is een lovato verdamper met nummer t17491 weet iemand hier de afstelling voor ??????

origineel gepost door mantadevil

start je hem toch op benzine

maar die stel schroef verdraai je toch niet zomaar als je er tegen aan komt

ja dat dacht ik ook van start wel ff op benzine hahahaha nou niet dus !en tja ben er langsheen gekomen met mijn hand dus die stel schroef is verdraaid !

vast een los stekkertje van een afsluiter of iets dergelijks ;)

die moeje horen klikken op tank en verdamper als je op contact zet in de lpg stand

dat denk ik ook dan ja

kijk even je afsluiter na of er ergens losse stekkers liggen van de verdamper of afsluiter

wand de stel schroef verdraait niet zomaar

origineel gepost door mallemalle

vast een los stekkertje van een afsluiter of iets dergelijks ;)

die moeje horen klikken op tank en verdamper als je op contact zet in de lpg stand

hij klikt wel als ik hem op contact zet alleen het choke gedeelte werkt niet automatisch als ik wil starten ! moet ik met de hand doen maar inmiddels de accu leeg gestart dus die staat nu aan de lader !

mooi balen net een nieuwe aanwinst en dan niet starten. waarschijnlijk moet je er gewoon mee leren omgaan mijn manta heeft ook een gebruiksaanwijzing weet je die niet krijg je hem niet van z'n plaats ook.

maarre foto's?

nou de foto's moeten nog even wachten hahaha moet nog een account maken op foto emmer maar ga zo eerst weer ff knooien om de manta weer aan de praat te krijgen .

Haa staat die tweety er nog op? zou ik als eerste eraf halen samen met de spoiler maar succes met hem aan de praat te krijgen:thumbup

ja die auto ziet er nu totaal uitgeleefd en roestig uit en die zes staat ook nie op kent bij de eerstvolgende apk word ie daar op afgekeurd :o

origineel gepost door Kermitkiller

ja die auto ziet er nu totaal uitgeleefd en roestig uit en die zes staat ook nie op kent bij de eerstvolgende apk word ie daar op afgekeurd :o

niet meer, aantal cil wordt met apk niet meer naar gekeken.

Zijn nieuwe regels...

dr is ook nog een stukje willen.... he,

zou best een 6 pitter willen in manta, maar dan ook op kenteken.

handig knooien is dat, ff stelschroef verdraaien onder de kap :D

een stelschroef verdraai je zo niet, maar goed, je hebt ze erbij die lukt het wel.

maar gewoon wat proberen, niet direct met hele slagen gaan werken, maar telkens een tikkie .

als je een slag naar links gedaan hebt, dan weer slag terug werken naar rechts.. dan ben je dus weer op het zelfde punt als nu, en dan weer een aantal tikkies verder naar rechts... dan moet je een punt tegen komen

waar hij wel goed start.

origineel gepost door Freestyler

Zijn nieuwe regels...

volgens mij was dat alweer van de baan zal het maandag navragen

maar dan nog iets je krijgt een ongeluk en er staat 4 cil op kent

en er hangt een 6 in dan hang je :o en bij ernstig letsel kun je je hele leven dokken want je bent nameliijk niet verzekerd al denk je van wel

origineel gepost door Freestyler

Zijn nieuwe regels...

Zijn idd nieuwe regels maar aantal cilinders wordt echt wel gecontroleerd! Er zijn ook nieuwe regels voor het omkeuren en dat stelt niet veel meer voor.

Hebben ze het weer aangepast??

Gaat zo snel de laatste tijd, houdt het niet meer bij :P

Maar idd, als het er inzit, maar niet op kenteken staat, ben je bij een ongeval goed zuur...

Terug
Naar boven