• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Manta('s) gezocht voor fotoshoot.

S7300928-1.jpg

tja, ik heb ook niet iedere dag drie van die mooie meiden in de auto.

daar ga je wel van glimlachen ja. dat is zeker wel voor herhaling vatbaar !

Even afhankelijk van de locatie, zou ik me graag aanmelden als fotograaf, is dat ook mogelijk?

@RISL wrote:Even afhankelijk van de locatie, zou ik me graag aanmelden als fotograaf, is dat ook mogelijk?

Stuur me ff een PM met een linkje naar een portfolio. Denk sowieso dat er wel e.e.a. te regelen moet zijn.

Verder nog geen datum/lokatie bekend. Ben zelf momenteel even druk met andere zaken. Datum zal ergens in de zomer zijn, dan zal 't pekel wel weer van de weg verdwenen zijn ;)

Okay, uhm, portfolio heb ik niet echt....en op m'n blog post ik vaak niet de mooiste foto's. Zal binnenkort even een album uploaden en dan pm ik je.

Even een korte update. Dit jaar wordt het 'm niet meer ;)

Inmiddels wel wat meer contacten opgedaan onder de fotografen, én een aantal modellen :thumb Dus de kans wordt groter en groter dat er volgend jaar nog iets gaat gebeuren.

Mochten er nog mensen een toffe locatie kennen, laat het dan weten :thumb Bij locaties denk ik dan aan een oude vintage-looking garage (denk aan oude films, grote oude Shell-borden etc), een circuit, of een mooi terrein waar je een Too Fast, Too Furious/Gone in 60 Seconds lokatie kan creëeren.

Ideëen en tips zijn welkom :thumbup

Terug
Naar boven