• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

manta tattoo

@manta devil

mag ik f een opmerking maken over je tattoo?

staat er nou serieus laving memory mama

of staat er toch loving memory mama?

viel me zo maar op bedoel er niks mee maar en spel foutje in een tattoo zou wel uiterst jammer zijn

Originally posted by david verburg

@manta devil

mag ik f een opmerking maken over je tattoo?

staat er nou serieus laving memory mama

of staat er toch loving memory mama?

viel me zo maar op bedoel er niks mee maar en spel foutje in een tattoo zou wel uiterst jammer zijn

staat loving memory mama op

vertekend denk ik wat op de foto

ja ron ik ook op mijn arm

spijt nee nooit gehad enkel heb ik naam over laten kleuren was toen vol in love he

effe later zij niet meer haha

@monzaron

ben geen sherlock hoor viel me gewoon op

geef toe op de foto lijkt het net een a ipv een o

ben zelf erg geintereseerd in mooie tatoo s heb zel f ook een aantal plak plaatjes op mijn boven armen

verder is het toch ook gewoon een vraag en geen aanval ofzo?

origineel gepost door david verburg

@monzaron

ben geen sherlock hoor viel me gewoon op

geef toe op de foto lijkt het net een a ipv een o

ben zelf erg geintereseerd in mooie tatoo s heb zel f ook een aantal plak plaatjes op mijn boven armen

verder is het toch ook gewoon een vraag en geen aanval ofzo?

Je hebt wel gelijk. Viel mij ook al op. :thumbup

"sherlock" hoef je niet te zijn zolang je maar niet blind bent kan je dat nog wel zien.

Het lef om er wat over te zeggen wordt niet altijd gewaardeerd en vaak verkeerd opgevat.

In de meeste gevallen heb ik geen zin in dat gezeur, maar ik vind de reactie nogal ongepast op je normale vraag en je opmerkzaamheid, daar was niks aanstootsgevends aan.

Ik zal nu ook wel weer al een lul beschouwd worden, maar het zij zo.

Discussie is nu wel weer gesloten, kon me haast niet voorstellen dat er een "a" staat ipv een "o", een goed tatoeerder controleeerd dit wel van te voren.

Dus "ontopic" maar weer, iemand anders nog plaatjes op z'n lichaam die hij/zij wil laten zien?

@henk400rr

ik reageer zo omdat je idd gelijk veroordeeld word zodra je ergens iets van zegt vond het grappig dat er meer mensen waren die het op gevallen was maar daar niet op gereageerd hadden OF omdat ze daar de ballen niet voor hebben OF om idd dit soort gejank te voorkomen

volgende keer loop ik ook gewoon achter de kudde aan dat is het meest verstandigste:P

i rest my case

maar idd laten we weer ontopic gaan

heb gister ook nog mooie plaatjes gezien kat von d was in amsterdam voor een signeer sessie van haar nieuwe boek

ben daar dus geweest voor het nieuwe boek en om haar ff te checken :P

Terug
Naar boven