• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

manta vernield bij rdw steekproef apk

mantadevil

Woont hier bijna
Vandaag moest de manta van mijn maatje voor de apk,na wat reperaties te hebben verricht kon hij er voor

de garage keurde de manta goed ,maar er kwam een steekproef van de rdw.

die man was het al niet eens dat de manta gekeurd werd terwijl hij nog niet klaar was wat lak enz betreft ,maar wat ik veel erger vind is dat na afloop de versnellingspook er uit getrrokken is en de witte ring weg is .

ook staat het rem pendaal/koppelingspendaal scheef in de auto wat niet zo was toen hij gebracht werd.

wat er gebeurd is tijdens de testrit die de rdw man gemaakt heeft weet ik niet ,maar zoiets gebeurd niet vanzelf

iemand een idee wat we hier mee kunnen ,wil Dinsdag de rdw bellen wand dit is opzettelijke vernieling volgens mij om de auto af te kunnen keuren .

hij is nu ook afgekeurd op onvoldoende remslag,maar dat is wat hij onderweg zelf gedaan heeft door alles krom te trappen.

Terug
Naar boven