• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

manta vernield bij rdw steekproef apk

eind van het verhaal is dat mijn maatje voor de kosten opdraait omdat niemand schuld bekent van de vernieling ,de rdw man geeft keur meester de schuld en andersom .

Rest enkel de manta klaar te maken en verder is het helaas.

dan verliest de garage denk ik wel een klant.

niet netjes.

ook eens gehad,had ik een Kadett van 1986,niet mooi in de lak maar wel keihard.

Had na de steekproef ook de putten in de dorpels zitten,omdat hij dacht dat ie verrot was,maar mooi dus niet.

Wel werk van gemaakt maar meer dan geen APK kosten berekenen wilde de garage niet doen,volgens hem heeft het geen zin om het bij de RDW te melden. Overigens is dit al zeker een jaar of 10 geleden,Kadettje heeft me toen iets van 150 gulden gekost

Hoe heet die steekproefcontroleur? Mag ook via pm...

Dr lopen dr een aantal tussen die wel vaker apparte verhalen maken......

wat ik niet snap is dat hij er mee is gaan rijden dan heeft hij ook twijfels gehad en de keur meester ook want anders mag hij niet gaan rijden wij rijden nooit met een auto aleen als we het niet vertrouwen zo als er iets met de remen is

maar om dan zo de auto te verkrachten is ook niet nodig en waarom ben je niet meteen in beroep gegaan of was je er niet bij

me maatje heeft nieuwe banden bij die garage laten monteren ,maar die maken zoveel herrie dat het leek of er een wiel lager stuk is,en aangezien ze het verschil niet kennen zijn ze gaan proefrijden.

om er achter te komen dat het dus de banden zijn,en de manta onderweg te verkrachten

Hoe heet die steekproefcontroleur? Mag ook via pm...

Dr lopen dr een aantal tussen die wel vaker apparte verhalen maken......

wat ik niet snap is dat hij er mee is gaan rijden dan heeft hij ook twijfels gehad en de keur meester ook want anders mag hij niet gaan rijden wij rijden nooit met een auto aleen als we het niet vertrouwen zo als er iets met de remen is

maar om dan zo de auto te verkrachten is ook niet nodig en waarom ben je niet meteen in beroep gegaan of was je er niet bij

schijtverhaal dit zeg. Heb het laatst ook zien gebeuren dat, terwijl ik in de wachtrij voor APK stond, een steekproefcontroleur een proefrit met de auto voor me ging maken, maar hier ging de APK keurmeester wel degelijk mee.

me maatje heeft nieuwe banden bij die garage laten monteren ,maar die maken zoveel herrie dat het leek of er een wiel lager stuk is,en aangezien ze het verschil niet kennen zijn ze gaan proefrijden.

om er achter te komen dat het dus de banden zijn,en de manta onderweg te verkrachten

proefrit word alleen gemaakt bij twijfel over de staat van auto cq remmen,schoks enz alles wat het rem/rij gedrag negatief kan beinvloeden.. (of het is een knudde apk station waar ze geen remmenbank hebben)..

ik heb het zelf 1 keer meegemaakt bij een apk (ik ben zelf apkkeurmeester)ivm remverschil, steekproefcontr wilde een proefrit.. is goed maar ik ga echt mee.. (tuurlijk had ik gelijk ;) ;) )

de steekproefcontr die ik ken zijn altijd netjes.. (sommige wel erg van de regels :fy1 :fy1 ) :swear

ik vind dit een raar verhaal.. :hmmz :hmmz

Terug
Naar boven