• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Manta weer rijdend vraagie>p2

qua remmen,

autopartsonline en dan die geboorde schijven plus sport blokken ben je ik meen 120 euro kwijt,heb je alles nieuw voor en remt echt stukken beter als origineel,schijven roesten ook niet,en worden niet zo allejezus warm waardoor je in de bergen gewoon je remcapaciteit houdt:P:P

vorig jaar ervaring mee gehad met originele remmen,die stopte er gewoon mee.

origineel gepost door Opelkees

origineel gepost door louwe 16 klepper

nee groep a;)

city had nog n mooie rvs uitlaat dacht ik;)

nette manta:thumbup:thumbup

maar persoonlijk vond ik je vorige stoerder;);)

zag er wel stoerder uit ja maar origineel trekt mij altijd al wel

en deze rijdt beter met kachel:D en wat minder stug gewoon radio erin enzo stuk fijner touren dit past meer bij me denk ik haha

tja ik heb ook een kachel maar werkt neit echt als je auto 1 groot trekkot is:P zonder deurpanelen en vloerkleden enz:P dus kan e rnet zo goed uit,radio is het enige wat nog bij een standaard huis tuin en keuken autoh oort,wel eens makkelijk voor file info enz enz.maar gaat er ook uit.

wittwe gsi gewoon origineel houden,vorig jaar nog 1 aangeboden gekregen was wel ff wat rotter maar 800,-

wie weet een mooie verlagingsset? die gewoon netjes is en niet té laag:P

Geloof dat je 40mm veren nog bij brezan kunt krijgen. Dan kun je nog op de org dempers rijden (niet de voorkeur, maar is goed te doen)

En anders ga je al richting de 60mm met korte dempers, beste door te verwijzen naar ebay.de of hier ergens iemand die nog wat over heeft.

Welk merk is dat van Brezan? En maakt het nog wat uit welk merk je neemt van veren (autostyle buitengesloten) of is ijzer=ijzer?

Interessante link. Helaas geen schokbrekers voor Ascona/Manta B ?

Vraag is: waar haalt hij die veren weer vandaan, en hoe is de kwaliteit.. :hmmz

heb ooit onder mijn ex-manta een setje veren gegooid van apex. -40mm

zwaaide erover,

heb nu onder de huidige manta een setje -40 of -60 van koni.

stuurt geweldig.

goedkoop is immers duurkoop...

En wat kost da dan?

Ik had onder de A-Vectra ook Apex zitten. Kostte met toen 150 euro alleen voor de veren. Ik had er goeie ervaring mee. Heb er 100.000 km/3 jaar mee gereden.

Daarvoor had ik autostyle (ik weet het :o) die waren na 2 maanden helemaal plat!

maar ik zie bij de heer verlagingssets.nl geen koni schokbrekers voor Manta/Ascona... ?

Dan moet je hem effe mailen. Heb er vorig jaar nog een complete gele koni-set met 40/60 verlagingsveren erbij gekocht. Was meen ik iets van 360 of 420 kwijt of iets in die richting.

Prima man om zaken mee te doen. Als ie het er niet bij heeft staan, dan gewoon effe mailen. Was volgens mij vorig jaar ook al zo.

Terug
Naar boven