• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Mantadevil is back met een bijzondere manta

@Dolmans wrote:He, Mantadevil,leuk!! Ik zie je berichtje in Italie. Als je nog een keer hulp kan gebruiken, laat maar weten. Jij hebt me laatst geholpen, bij mijn werk in Nijkerk. Kunnen we gezellig samen sleutelen.

Miste je manta l even ,kom regelmatig langs je werk rijden ,maar zie nu dat je vakantie heb

@mantadevil wrote:@Dolmans wrote:He, Mantadevil,leuk!! Ik zie je berichtje in Italie. Als je nog een keer hulp kan gebruiken, laat maar weten. Jij hebt me laatst geholpen, bij mijn werk in Nijkerk. Kunnen we gezellig samen sleutelen.

Miste je manta l even ,kom regelmatig langs je werk rijden ,maar zie nu dat je vakantie heb

Klopt, begin maandag weer :(

Zult hem dan ook niet zo vaak zien, rij tijdelijk met leasebak (Peugeot :( ) die over is. Pluspunt is dat Manta minder slijt.

Iig de bak is weer binnen heb ik uut zeer betrouwbare bron. [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH]

Rest komt tzt ok wel

Iig komt ie weer op de weg

Of ie hangt der 2.2 in

Hoi Jozef,

Joh, das wel een hele aparte dan...

EN weer toch weer terug naar de Manta..

Geeft je dan toch weer net even wat meer gevoel ermee..Zal straks is een kijkje nemen

in je restau topicje...

En zoals al eerder gezegd, nu weer lig worden van OMCN...

;)

king: king:

Toch weer aan de manta ,tja was ook een kwestie van tijd :jerry ,maar dat het deze manta zou wezen had ik nooit meer verwacht na 7 jaar :wub .

Maar wanneer geef jij weer toe aan dat altijd blijvende virus Ton :thumb

Van de week heb ik even stukje geschreven voor in het manta clubblad over de zoek tocht naar de manta ,benieuwd wanneer die geplaatst word in welke editie.

Wel leuk dat de club dit verhaal zo leuk vind dat ze dit in het blad willen plaatsen.

Helaas ben ik nog niet aan de manta begonnen,ook omdat ik eigenlijk eerst alle delen bij elkaar wil hebben zodat ik in 1 stuk door kan gaan ,en gezien de Financiele crisis zullen we maar zeggen lukt me dat niet op het moment.

@mantadevil wrote:Van de week heb ik even stukje geschreven voor in het manta clubblad over de zoek tocht naar de manta ,benieuwd wanneer die geplaatst word in welke editie.

Wel leuk dat de club dit verhaal zo leuk vind dat ze dit in het blad willen plaatsen.

Helaas ben ik nog niet aan de manta begonnen,ook omdat ik eigenlijk eerst alle delen bij elkaar wil hebben zodat ik in 1 stuk door kan gaan ,en gezien de Financiele crisis zullen we maar zeggen lukt me dat niet op het moment.

Ben je nog (alweer) lid dan van de Mantaclub? Waarschijnlijk komt deze dan in de februari editie.

Heb op dit moment geen werk en kan het geld beter gebruiken ,ooit als de crisis hier voorbij is staat het wel in de planning.

Zie ut blad te gemoed

Ben benieuwd wordt wel leuk stukkie

Heb der vertrouwen in

Kump goed jozef

Disse kump wel kloar

Ast mut kom ik wel langs helpen dat weet je.

Maar dan wel sticker dr op whaha

Nou daarom belangrijkste deel staat er de manta haha.

Heb helaas de laatste 5 jaar wat pech me me gezondheid (rug) gehad waardoor ik in een behoorlijke crisis zit zeg maar en daardoor gewoon moet wachten met het opknappen van de manta omdat het financieel niet kan .

Maar daarom is het vreugde gevoel des te groter dat toch na zoveel jaar de manta er wel weer staat ,en ze ooit weer de weg op komt ,heb inmiddels 8 jaar is het alweer gezocht en toch gevonden .Ach wat maakt een jaartje meer of minder uit voor dat ze de weg op komt.

Weet het eddie ,ook mijn dank hier voor

ook de andere mensen die hun hulp aanbieden en zelfs enkel delen sponseren :thumb

Terug
Naar boven