• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Mantadevil's speciale manta in restauratie

mantadevil

Woont hier bijna
Denk zal maar vast een Topic starten ,heb vanavond na 7 jaar zoeken de oude manta van mijn overleden ouders terug gekocht,zit hoop werk in .

Laswerk ,,strak maak werk geen blok,bak,uitlaat , enz

zal een langzaam project worden ,maar hij is in elk geval weer in mijn bezit

Hier wat pics zoals hij er nu bij staat

Heel erg gefeliciteerd, dat je de manta weer in de familie hebt! gaaf dat de vorige eigenaar jouw vond ipv andersom..lang leve het forum.

Begrijp dat je uit "nostalgische" overwegingen die mantzel elegance spoiler wilt hebben ,zou ik ook willen maar toch vind ik de orginele/huidige mooier..

Ik zou ze beide spuiten en er 1 goed verpakt op voorraad leggen!

Ik blijf het volgen! echt gaaf voor je kerel! :thumb

Deze gaat nooit weer weg popke ,weet het zeg het bij elke manta ;)

Maar deze gaat echt nooit weer weg ,ja als ik dood ben naar me Dochtertje ,die word de erfgenaam ervan haha.

Ja had ik al gezien in eerder topic!, en weet je al hoelang je er denkt over te gaan doen voordat ie weer helemaal klaar is..(meestal duurt het dan 3 keer langer..tenzij je Henk400heet!), ben zelf in ieder geval al wat jaartjes bezig met een BGT (engelse roest)..zal zo blij zijn als die echt klaar erbij staat!

Nee heb werkelijk geen idee ,maar heb hem 7 jaar gezocht ,maakt mij niet zoveel uit .belangrijkste is dat ik hem heb.

Zit momenteel ook in een niet zo fijne situatie ,dus financieel is het ook niet zo best nu ,zal dus wel een langdurig project worden ;)

@mantadevil wrote:Deze gaat nooit weer weg popke ,weet het zeg het bij elke manta ;)

Maar deze gaat echt nooit weer weg ,ja als ik dood ben naar me Dochtertje ,die word de erfgenaam ervan haha.

:thumb :thumb :thumb :thumb

hep je hem al dan of moetje hem nog ophaalen want hep effen op rdw gekeken maar stont ook nog maar net op naam ja bij die andere man

Hij staat daar nog ,moet hem nog ophalen

moet eerst verhuizen ,wand mijn vriendin en ik zijn uit elkaar sinds kort na 4,5 jaar samen zijn.

daarna word de manta gehaald ,word een jaren plan denk ik wand Financieel gaat het ook niet zo super op het moment.

En heb ook een dochtertje van 2,5 waar van alles voor geregeld moet worden.

Maar belangrijkste is dat de manta weer op de plek is waar hij moet wezen ,bij MIj :D

ook al duurt het nog 7 jaar voordat die klaar is ,heb hem eindelijk weer in bezit

Terug
Naar boven