• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Mantadevil's speciale manta in restauratie

Aankomend weekend eens wat gaan doen ,even remmen loshalen en wielen wisselen .

ondertussen ook al aan het kijken naar onderdelen

En binnenkort de mantzel elegance klepspoiler gaan halen :wub :wub .

Heb er zin in om eindelijk te gaan beginnen ,hoewel het vrees ik schrikken word als ik hem los trek ,maar gaat goed komen :thumb

Met tijd geduld en veel liefde kun je hoop bereiken .

lijstje van de onderdelen doe ik moet hebben

2.0E compleet inc Lmm,Computer en injectie draadboom

Radiateur

5 bak

Groep a

aandrijfas

Kabelboom GSI

Electrische benzine pomp

injectie tank.

Mantzel elegance klep spoiler GEVONDEN

Voor raam Brons getint GEVONDEN

Gordel achterbank ,voor me moppie

ATS Classic velgen GEVONDEN

rubbers koplampen GEVONDEN

deur rubbers (Beige bies)

strip tussen neus en bumper GEVONDEN

zal vast nog wel wat bij komen als ik begin :jerry

als iemand nog iets heeft liggen tegen niet al te hoge prijzen laat het even weten ,wil hem graag klaar maken ,maar heb geen geldboom staan :jerry :jerry :jerry .

Inmiddels maar besloten er een 2e manta bij te kopen voor de onderdelen ,denk dat ik dan goedkoper uit ben dan alles los te zoeken.

Dus als iemand nog een sloper heb staan ,gsi coupe wel lopende . beter ook om alles vanuit 1 over te bouwen naar die van mezelf .

Goede weer zit er aan te komen dus de kriebels ook om de manta klaar te maken :jerry

@Dennisastra wrote::kewlpics :kewlpics :kewlpics

Heeft even geduurt maar hier dan de foto van de mantzel spoiler

even gepast op de manta ,en moet zeggen :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub

Kleine update

Gisteren weer eens de manta tevoorschijn gehaald ,aangezien het beter weer word wil ik zo snel mogelijk beginnen .schrok best wel hoe hij in 1.5 jaar achteruit gegaan is ,veel meer laswerk dan toen ik hem kocht .

Maargoed dat mag de pret niet drukken ,moeten nieuwe wielranden,dorpels,eindstukken in.ook zijn inmiddels de draagbalken bij de voorwielophanging aangetast en zal de nodige aandacht moeten hebben .

Verder heb ik hier en daar nog wel wat gezien zoals binnen schermen enz ,kortom serieus laswerk :thumb .

Maar dat gaat wel goedkomen ,we gaan der met veel liefde aanbeginnen :wub .

inmiddels ook een complete remleiding set uit Duitsland besteld ,alles wat met de remmen te maken heeft word vernieuwd na 10 jaar stil staan .Hoop straks op een complete gsi sloper voor die betaalbaar is ,dan kunnen we deze mooi ombouwen naar gsi.

Hier de laatste foto die ik gemaakt heb ;)

Dank je voor de link Logan ,maar dat is een S met 4 bak en ,ik wil er een E met 5 bak in .

Weet nog een cavalier te staan ,dingen gaan voor heeeeeeel weinig weg

Terug
Naar boven