• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

mantaloos

mantadevil

Woont hier bijna
vandaag mijn manta verkocht ,gelukkig krijgt deze een nieuw goed baasje

gaat een vrouwtje inrijden :D

wel is dit gelijk mijn laatste manta geweest

ga er na 15 jaar mee kappen

kan helaas geen manta meer rijden ivm met mijn rug

heb er 15 jaar een leuke hobby aan gehad ,maar moet een keertje stoppen he

tja heelas zou graag weer 1 willen hoor ,maar na elke rit kan ik me vol pompen met pijn stillers

en das niet de bedoeling

opa heeft een wat confortabeler zit nodig :D

me rug is naar de kloten en tja dan zit er weinig op he

tja heelas zou graag weer 1 willen hoor ,maar na elke rit kan ik me vol pompen met pijn stillers

en das niet de bedoeling

opa heeft een wat confortabeler zit nodig :D

me rug is naar de kloten en tja dan zit er weinig op he

Ik kan niet w8ten tot je weer met het bericht komt dat er weer een Manta in je leven is.

Rugklachten zijn erg vervelend ik heb dit ook maar er zijn hele goede stoelen waar je prima in kan zitten ook ik met een hernia.

Ik kan niet w8ten tot je weer met het bericht komt dat er weer een Manta in je leven is.

Rugklachten zijn erg vervelend ik heb dit ook maar er zijn hele goede stoelen waar je prima in kan zitten ook ik met een hernia.

komt nu ook tv programma 90 dagen zonder manta met jozf in de hoofd rol

:jerry:jerry

ach gelukkig heb je de pret-kadett nog

komt nu ook tv programma 90 dagen zonder manta met jozf in de hoofd rol

:jerry:jerry

ach gelukkig heb je de pret-kadett nog

Daarom,de kadett gaat vrouwtje in rijden ,en ben zelf nu aan het kijken voor een E rekord station op lpg of diesel

heb de tijd om wat anders te zoeken

Daarom,de kadett gaat vrouwtje in rijden ,en ben zelf nu aan het kijken voor een E rekord station op lpg of diesel

heb de tijd om wat anders te zoeken

zo is het. misschien een idee om er een paar comfortabele (nog comfortabeler dan de recaro's) er in te zetten?

én comfortabel rijden, én manta rijden, én wij hebben de weddenschap gewonnen:P

zo is het. misschien een idee om er een paar comfortabele (nog comfortabeler dan de recaro's) er in te zetten?

én comfortabel rijden, én manta rijden, én wij hebben de weddenschap gewonnen:P

kom op, laten we eerlijk wezen.. heeft jozef al niet eens eerder alles van de hand gedaan, en het manta virus afgezworen..???

pas stond er nog een mooie gele comfortabele manta te koop op mp, in dedemsvaart.

net wat voor jozef... en mocht het vanwege je rug niet meer kunnen jozef.. er zijn er hier vast wel een paar die je willen helpen een manta 4deurs te maken :P

alvast suck-6 met het zoeken naar een passende manta :D

Terug
Naar boven