• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

MANTARUN 2011 11 SEPTEMBER

heeft er iemand die naar de manta run gaat, toevallig een zilver/grijs afdekkapje over van een originele ronal velg? als je er niets mee doet wil ik hem graag hebben. dan is mijn reserve wiel wat netter in de koffer bak.

alvast bedankt !

heeft er iemand die naar de manta run gaat, toevallig een zilver/grijs afdekkapje over van een originele ronal velg? als je er niets mee doet wil ik hem graag hebben. dan is mijn reserve wiel wat netter in de koffer bak.

alvast bedankt !

@Dualramfreak: domme vraag misschien, maar met ronal velgen bedoel je de velgen die origineel onder een GSI zitten, toch? Zo ja, dan heb ik die kapjes volgens mij wel liggen. Was een tijdje terug er 1 kwijtgeraakt en heb toen 4 nieuwe erop gezet. Heb de oude nog liggen. Ik zal ze meenemen voor je.

Leuk idee trouwens om op het reservewiel zo'n kapje te doen. Ik denk, dat ik dat ook gaan doen. Heb ik er nog steeds 2 over om mee te nemen. Kun je de mooiste uitzoeken.

@Dualramfreak: domme vraag misschien, maar met ronal velgen bedoel je de velgen die origineel onder een GSI zitten, toch? Zo ja, dan heb ik die kapjes volgens mij wel liggen. Was een tijdje terug er 1 kwijtgeraakt en heb toen 4 nieuwe erop gezet. Heb de oude nog liggen. Ik zal ze meenemen voor je.

Leuk idee trouwens om op het reservewiel zo'n kapje te doen. Ik denk, dat ik dat ook gaan doen. Heb ik er nog steeds 2 over om mee te nemen. Kun je de mooiste uitzoeken.

ja, die bedoel. top als je er eentje voor me mee wilt nemen !

alvast bedankt en tot dan. ben met de rothmans als mijn vriendin meegaat en bij slecht weer (regen) en mocht ik alleen komen en het is prachtig weer, ben ik er met de cabrio

ja, die bedoel. top als je er eentje voor me mee wilt nemen !

alvast bedankt en tot dan. ben met de rothmans als mijn vriendin meegaat en bij slecht weer (regen) en mocht ik alleen komen en het is prachtig weer, ben ik er met de cabrio

ik had graag mee willen rijden helaas is er iets tussengekomen

ben bijna elke zondag op de schoener te vinden omdat me schoonzus er woont

jammer maar helaas voor volgend jaar al in de agenda staan iig prettige dag

iedereen we wachten wel op de :kewlpics

ik had graag mee willen rijden helaas is er iets tussengekomen

ben bijna elke zondag op de schoener te vinden omdat me schoonzus er woont

jammer maar helaas voor volgend jaar al in de agenda staan iig prettige dag

iedereen we wachten wel op de :kewlpics

up voor deze mooie rit, en niet alleen leuk voor je zelf

maar ook voor de bijrijder die mee gaat :thumb

wie gaan er nog meer??

up voor deze mooie rit, en niet alleen leuk voor je zelf