• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Mark stelt zich voor, Vectra GTS

vanieba

Post weinig
Hallo allen,

Na enkelen dagen opt forum te hebben gesurft, stel ik me bij deze ook voor.

Ik ben Mark van Nierop, 25jaar en kom uit Staphorst. Heb samen met m'n pa een bandenbedrijf in Staphorst.

(geen idee of ik hiervoor reclame mag maken maar bij deze http://www.vannieropbanden.nl" onclick="window.open(this.href);return false;)

Van vroeger uit ben ik een echte Renault fan, alleen m'n vrouwtje is Opel gek. Wel rijden we al wat jaartjes Opel als daily auto.

En al weer bijna een jaar in een Vectra GTS uit 2004.

Daarvoor hebben we een jaartje een Astra G Coupe 2.2 16v uit 2000 gereden alleen deze dus in 02-2011 ingeruild met oog op gezinsuitbreiding wat nu onderweg is, als alles goed gaat wordt ik half maart 2012 voor het eerst papa !

hier wat foto's van de Opel's

de Astra G Coupe

DSCF0028.jpg

En de huidige Vectra GTS 1.8 16v

60.jpg

100.jpg

Aan de Vectra heb ik nog niet veel gedaan, alleen een setje xenon en de voorkant verlaagd met een setje Weitec veren.

Vind vooral die Coupé erg mooi met die wielen! Maar je Vec mag er ook wezen hoor!

Welkom op het forum.

Mooie GTS!

Die verlaging staat ook beter zo.

Er lijkt op de foto idd wel wat kleurverschil in te zitten jah :hmmz

idd ik zie het ook, de bumper is inmiddels al wel weer overgespoten, er tikte afgelopen zomer

bij de Ikea Groningen ene auto tegen de achterbumper met als gevolg twee deuken links en rechts naast

de kentekenplaat, dus istie eind augustus nog even hersteld, toen gelijk het zwarte rooster onder aan de bumper mee laten spuiten in de kleur

Bedankt,

plannen spoken altijd wel door m'n hoofd voor de Vectra, ik heb twee weken

de 18'' wielen die onder de Astra weg kwamen onder de Vectra gehad, maar daar was ik

nog niet echt over te spreken.

stond nog niet echt mooi en vond het wat stug rijden i.p.v de 17'' wielen,

(terwijl ik altijd met al m'n auto's zeker met min. -6cm verlaging heb gereden. :D

Dus ben nog aan het kijken wat er eventueel voor andere wielen onder komen.

@vanieba wrote:idd ik zie het ook, de bumper is inmiddels al wel weer overgespoten, er tikte afgelopen zomer

bij de Ikea Groningen ene auto tegen de achterbumper met als gevolg twee deuken links en rechts naast

de kentekenplaat, dus istie eind augustus nog even hersteld, toen gelijk het zwarte rooster onder aan de bumper mee laten spuiten in de kleur

Een plaatje bij het praatje

DSCF1237.jpg

Hier is ze dan !!!! Megan SOPHIE van Nierop !!

Zaterdagavond 24-03-2012 om 23.01 geboren en weegt 3120 gram

Moeder en Dochter maken het goed, Vader ook ondanks weinig slaap :D

530490_3544179840149_1142094172_3519598_56107477_n.jpg

Terug
Naar boven