• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Mark's Vec. C2 2.2 16V STW : wisseling op de oprit

Doet hem goed de koets... heb mijn 17" winterset na 2 weken ook weer af gehaald daar ik er niet aan kan wennen.. :thumb

@Patser wrote:Staat hem goed, al vind ik de oude zomervelgen ook heel mooi.

Heb je nog met eibach gesproken? Of is zo'n ophoog ring een optie :???:

Ze zijn te koop hoor de originele wielen.... :D ;)

En idd met Eibach gesproken, maar dat haalt niks uit, probeer het eerst wel zo,

heb al wel een setje MAD hulpveren liggen dus al hij toch te veel doorhangt met de Caravan dan schroef ik ze er wel onder om te proberen

Donderdag om 18.01 is onze tweede dochter Elena van Nierop geboren in het ziekenhuis in Zwolle

en sinds gisteravond zijn moeder en dochter thuis, en maken het super

groet Mark

Zoo en weer verder met de Vec,

wat goodie's besteld voor de auto, de wisserarmen gingen al redelijk roesten door o.a steenslag dus daar twee

nieuwe armpjes voor besteld, ook maar gelijk de signum roosters besteld, stonden al enige tijd op mijn lijstje

Helaas is er maar 1 geleverd, morgen komt de tweede.

Ook heb ik de Vec gisteren laten poetsen en polijsten bij een poetsbedrijfje, kwam er zelf niet meer aan toe met de geboorte van onze tweede dochter :D

nu morgen alleen nog de roosters in de bumper klikken.... ;)

Terug
Naar boven