• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Mark's Vec. C2 2.2 16V STW : wisseling op de oprit

Zooo...

Gisteravond de nieuwe aanwinst eindelijk opgehaald, rijdt toch heel anders als de oude GTS,

Helaas nog geen foto's gemaakt, wel gaaf dat hij div. dingen en instellingen onthoudt via de contactsleutel,

als ik de tweede sleutel pak dan staat b.v de kachel net weer anders qua instelling :thumb

Nu eerst de skirts eraf en de achterlip van de bumper, spoiler ligt al bij de spuiter,

en dan kan alles en maandagmiddag weer op gezet worden als het in kleur zit.

En de afneembare haak monteren + de zomerbandjes van de GTS

hahaha...

Dat was de voorwaarde van mijn kant af.... Als er een station komt dan alles direct in de kleur :D

Zooo...eindelijk zit alles er weer op en wel in kleur !!!

hierbij de foto's ben er zelf erg blij mee :thumb

En Lucas, nog bedankt voor de spoiler, zou bijna verplicht moeten worden op een station :jerry

Ziet er mooi uit man! Eibachs zullen hem ook goed doen!

Spoiler en skirts in kleur verplicht idd! wordt er echt een andere wagen van!

En lekker vlot met de spoiler, Ghahahaha, hoop hem er morgen op te plakken, eindelijk!

Ja ziet er echt 10x beter uit,

Heb trouwens nog een donkere rechterkoplamp liggen, denk dat die er ook in gaan,

Alleen nog een linker scoren

:jerry Klasse!

Mooie C2. En donkere koplampen, zeker doen.

Achter dan t.z.t. Ook ff doorpakken. king:

Groet jraaf

Ziet er netjes uit. Voel me bijna verplicht om ook maar eens voor een spoiler te gaan kijken... Is dat moeilijk om zon ding erop te zetten? Zie er in ieder geval goed uit... :D

Zo, afgelopen weekend er nog even snel op uit met de caravan, helaas was het weer daar waar we zaten wel minder als thuis... maarja :D

Wel heelijk om te zien hoe de Vec speelt met de Caravan qua vermogen :D vergeleken met de GTS, kan goed de extra 30 pk'tjes voelen

hier nog een plaatje

Ik heb nog Signum mistlamp covers over van de oude GTS :

buysell/single_ad.php?ad_id=5838

misschien dat ik er iemand mee blij kan maken ?

Vandaag de koplampen verwisseld voor zwarte koplampen, gelijk het setje Xenon

van de oude GTS erin gemonteerd.

Voor :

Na :

Terug
Naar boven