• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Martijn's Topic-> Manta weer op de weg :-)

zoon 265 bak is nog een hoop van te krijgen is niet alleen een m3 bak geweest heeft ook onder een paar jaguar.s gelegen

wat ik me af vraag is bmw heeft ook een getrag240 onder een e30 e36 als de ingewande het zelfde zijn

want die getrag 240 cih zijn ook het zelfde kan je zo om steken

Ik ken het gevoel, heb dit jaar ook bijna geen manta gereden, maar dan vanwege het opbouwen.

Zeelandweekend 2013, hou ik je aan! :thumb

Die van mij is 90% klaar, gewoon rijdbaar maar hier en daar moet nog wat verbeterd of afgemaakt worden, vooral die stoel... (heb de stof eindelijk gevonden!)

Ga je ook over op een vrij programmeerbaar systeem icm je throttlebodies? :wub

en hierbij de foto van 400 lampenset..

363lampenset.jpg

@lenn0 wrote:Ziet er goed uit.

Mooie plannen Martijn. :thumb

@Lenno, dank je man! Haha jah.. stilstand is achteruitgang he.. heb dit jaar geen manta gereden wegens de studie en problemen met de bak.. maar ik mis dat gevoel echt zeg..

volgend jaar komt ie terug.. en behoorlijk vernieuwd. Kunnen we zeeland weekend weer toeren haha

Hoe staat het met jou manta dan? Zag dat je nog zoekende was naar de opel stof?

@louwe 16 klepper wrote:mocht je nog n reviseur zoeken

NMB motoren in hoogkerk

"schijnen" goed te zijn ;)

zelf daar nog niets laten doen dus post ik "schijnen"

enkel van horen en zeggen dus ;)

Ha Louwe,

Dank voor je tip! Als ik er aan toe ben, dan zal ik contact met hen opnemen voor prijsopgave reviseren huidige bak.

Zo... de tigra heeft sinds vandaag weer nieuwe apk.

Moesten toch nog wel wat dingen aan gebeuren..

Remschoenen vervangen achter, koplampjes stellen, en nog wat kleine dingetjes.

Toen ik hem toch op de brug had voor de remschoenen, heb ik gelijk de uitlaat wat hoger in de rubbers

gehangen, die tikt nu ook niet meer op de achteras :thumb

@16v kadett c wrote:zoon 265 bak is nog een hoop van te krijgen is niet alleen een m3 bak geweest heeft ook onder een paar jaguar.s gelegen

wat ik me af vraag is bmw heeft ook een getrag240 onder een e30 e36 als de ingewande het zelfde zijn

Wat betreft die CIH dat klopt.. het binnenwerk is exact hetzelfde, enkel de omhuizing is wat anders.

Ik heb de bak nu bij een jongen in de buurt liggen, die loopt hem voor 100 euro na. Ff kijken wat daar uitkomt.

@louwe 16 klepper wrote:mocht je nog n reviseur zoeken

NMB motoren in hoogkerk

"schijnen" goed te zijn ;)

zelf daar nog niets laten doen dus post ik "schijnen"

enkel van horen en zeggen dus ;)

Ha Louwe,

Dank voor je tip! Als ik er aan toe ben, dan zal ik contact met hen opnemen voor prijsopgave reviseren huidige bak.

Zo gisteren weer wat nieuwe onderdeeltjes binnen gekregen voor restauratie van i200 ( beter maar vast wat verzamelen en straks voor de restauratie alles op de plank hebben)

Zo goed als nieuwe klok en nieuwe kachelradiateur incl. materialen (in originele opeldoos)

426526312001IMG_2506.JPG

1479026312001IMG_2507.JPG

4913326312001IMG_2508.JPG

Zo... de tigra heeft sinds vandaag weer nieuwe apk.

Moesten toch nog wel wat dingen aan gebeuren..

Remschoenen vervangen achter, koplampjes stellen, en nog wat kleine dingetjes.

Toen ik hem toch op de brug had voor de remschoenen, heb ik gelijk de uitlaat wat hoger in de rubbers

gehangen, die tikt nu ook niet meer op de achteras :thumb

Zaterdagmorgen in Marknesse nog even een complete Leistritz sportuitlaat opgehaald voor de Manta I200.

Even gezellig gebabbeld daar over de opels!

Man had ook nog een unieke opel in de loods staan :thumb

@16v kadett c wrote:zoon 265 bak is nog een hoop van te krijgen is niet alleen een m3 bak geweest heeft ook onder een paar jaguar.s gelegen

Wat betreft die CIH dat klopt.. het binnenwerk is exact hetzelfde, enkel de omhuizing is wat anders.

Ik heb de bak nu bij een jongen in de buurt liggen, die loopt hem voor 100 euro na. Ff kijken wat daar uitkomt.

Jaja, er is weer een nieuwe auto in aantocht :jerry

Deze heeft mijn vader gekocht, omdat de vectra a2 1.8i niet voldoende vermogen heeft voor paardentrailer.

Opel Vectra B 2.0 16v (x20xev) sport uit 2000

Hieronder foto's, auto wordt vrijdag afgehaald.

6533631312001Vectra.png

1649731312001Vectra%20interieur.png

Zo gisteren weer wat nieuwe onderdeeltjes binnen gekregen voor restauratie van i200 ( beter maar vast wat verzamelen en straks voor de restauratie alles op de plank hebben)

Zo goed als nieuwe klok en nieuwe kachelradiateur incl. materialen (in originele opeldoos)

426526312001IMG_2506.JPG

1479026312001IMG_2507.JPG

4913326312001IMG_2508.JPG

Zaterdagmorgen in Marknesse nog even een complete Leistritz sportuitlaat opgehaald voor de Manta I200.

Even gezellig gebabbeld daar over de opels!

Man had ook nog een unieke opel in de loods staan :thumb

@lenn0 wrote:Gezellig! :thumb

Ik heb een achterbank gevonden die compleet in de juiste stof is, was dus een goeie deal voor een levenslange voorraad. Zie topic manta gedeelte.

Dus ja, is volgend jaar vast en zeker helemaal klaar.

Netjes hoor, gelijk goed aanpakken met vrij programmeerbaar systeem, weg met die motronic.

Kijk dat is een goede deal haha! Goed bewaren en geen zon op laten komen :wors

Ja.. zeker eruit met die motronic, ben ik wel klaar mee haha.. Lekker alles vrij te regelen.. Binnenkort maar eens rond bellen voor wat prijzen en dan ga ik vroeg beginnen met het laten ombouwen.. wil volgend jaar wel beetje speling hebben haha.. zo rond april rijdend zou mooi zijn.

En je kunt volgend jaar ook wel achter mij rijden hoor.. dat probleem is opgelost :jerry

Terug
Naar boven