• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Martijn's Topic-> Manta weer op de weg :-)

Gisteren de sportuitlaat onder de tigra gezet, maar zit nog niet helemaal fijn!

Moet paar dingetjes aanpassen!:hmmz

Hij hangt ook wat op de achteras, zodat deze rammelt...

Nu vroeg ik mij af of tigra ook een ophangsteun aan de achterzijde einddemper heeft origineel!

Zo niet, dan moet ik er maar even wat op verzinnen:o

geeft het nou veel verschil kwa geluid alleen de einddemper vervangen? heb zaterdag een remus dtm opgehaald moet er ook nog onder, weet alleen niet of ik gelijk de middendemper mee moet laten doen :(

geeft het nou veel verschil kwa geluid alleen de einddemper vervangen? heb zaterdag een remus dtm opgehaald moet er ook nog onder, weet alleen niet of ik gelijk de middendemper mee moet laten doen :(

aha oke dankje, dan doe ik alleen de einddemper. wil gewoon een mooie beschaafde brom hebben geen japstyle pot geluid :jerry

zow,dus weer een karretje erbij die de omgeving Doornspijk onveilig gaat maken! hahaha.

Ik heb je vaak zien rijden met de rode Kadett,zit daar op de camping zomers,op De Scheepsbel.

Goeie kans als je een C Ascona ziet rijden dat ik het ben!

aha oke dankje, dan doe ik alleen de einddemper. wil gewoon een mooie beschaafde brom hebben geen japstyle pot geluid :jerry

[rquote=1845777&tid=138905&author=asconahobbyist]zow,dus weer een karretje erbij die de omgeving Doornspijk onveilig gaat maken! hahaha.

Ik heb je vaak zien rijden met de rode Kadett,zit daar op de camping zomers,op De Scheepsbel.

Goeie kans als je een C Ascona ziet rijden dat ik het ben![/rquote]

Heej:D bedankt voor je reactie:thumbup

Leuk zeg, dat je me wel eens gespot hebt zeg!

Ik zou zeggen, kom van de zomer maar een xtje buurten met de ascona :)..

Ik woon op ongeveer 4 á 5 kilometer afstand van de scheepsbel:)

zow,dus weer een karretje erbij die de omgeving Doornspijk onveilig gaat maken! hahaha.

Goeie kans als je een C Ascona ziet rijden dat ik het ben!

[rquote=1845150&tid=138905&author=DeMeistah]aha oke dankje, dan doe ik alleen de einddemper. wil gewoon een mooie beschaafde brom hebben geen japstyle pot geluid :jerry[/rquote]

Het geluid is stationair behoorlijk rustig, klein brommetje zeg maar :P..

En idd, na 3000 toeren komt hij er meer in.

Toch vond ik het nog een beetje weinig, maar ik ben ook de group a uitlaat van de manta 400R gewend:angel

[rquote=1845777&tid=138905&author=asconahobbyist]zow,dus weer een karretje erbij die de omgeving Doornspijk onveilig gaat maken! hahaha.

Ik woon op ongeveer 4 á 5 kilometer afstand van de scheepsbel:)

hehe, dan raad ik je een holle pijp van voor tot achter aan, geen dempers of die onzin, maatje van me heeft het en bij elke politie wagen komt hij voorbij rollen met de koppeling ingetrapt :jerry

[rquote=1845150&tid=138905&author=DeMeistah]aha oke dankje, dan doe ik alleen de einddemper. wil gewoon een mooie beschaafde brom hebben geen japstyle pot geluid :jerry[/rquote]

Het geluid is stationair behoorlijk rustig, klein brommetje zeg maar :P..

En idd, na 3000 toeren komt hij er meer in.

Toch vond ik het nog een beetje weinig, maar ik ben ook de group a uitlaat van de manta 400R gewend:angel

[rquote=1846738&tid=138905&author=DeMeistah]hehe, dan raad ik je een holle pijp van voor tot achter aan, geen dempers of die onzin, maatje van me heeft het en bij elke politie wagen komt hij voorbij rollen met de koppeling ingetrapt :jerry[/rquote]

Haha :P.. dat is wel een idee idd :).. weet nog niet zeker op de tigra lang blijft, dus kijk even wat ik doe qua uitlaat :)..

Had ik met de manta van de herfst ook, stond bij stoplicht te wachten, politiebussie draait het raam al open... heel voorzichtig optrekken, meteen naar z'n 2 :P t liep goed af :angel

hehe, dan raad ik je een holle pijp van voor tot achter aan, geen dempers of die onzin, maatje van me heeft het en bij elke politie wagen komt hij voorbij rollen met de koppeling ingetrapt :jerry

[rquote=1846736&tid=138905&author=kadettsr][rquote=1845777&tid=138905&author=asconahobbyist]zow,dus weer een karretje erbij die de omgeving Doornspijk onveilig gaat maken! hahaha.

Ik woon op ongeveer 4 á 5 kilometer afstand van de scheepsbel:)[/rquote]

gaan we doen,spreken we wel een keertje af van de zomer!

[rquote=1846738&tid=138905&author=DeMeistah]hehe, dan raad ik je een holle pijp van voor tot achter aan, geen dempers of die onzin, maatje van me heeft het en bij elke politie wagen komt hij voorbij rollen met de koppeling ingetrapt :jerry[/rquote]

Haha :P.. dat is wel een idee idd :).. weet nog niet zeker op de tigra lang blijft, dus kijk even wat ik doe qua uitlaat :)..

Had ik met de manta van de herfst ook, stond bij stoplicht te wachten, politiebussie draait het raam al open... heel voorzichtig optrekken, meteen naar z'n 2 :P t liep goed af :angel

[rquote=1848642&tid=138905&author=asconahobbyist][rquote=1846736&tid=138905&author=kadettsr][rquote=1845777&tid=138905&author=asconahobbyist]zow,dus weer een karretje erbij die de omgeving Doornspijk onveilig gaat maken! hahaha.

gaan we doen,spreken we wel een keertje af van de zomer![/rquote]

Gezellig hoor :thumbup bier staat hier altijd koud en de koffie warm :P:jerry

Ik u2u mijn mobiele nummer wel even, kun je me bellen als je weer op de prachtige veluwe bent:P

[rquote=1846736&tid=138905&author=kadettsr][rquote=1845777&tid=138905&author=asconahobbyist]zow,dus weer een karretje erbij die de omgeving Doornspijk onveilig gaat maken! hahaha.

gaan we doen,spreken we wel een keertje af van de zomer!

Terug
Naar boven