• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

mathijssen technics

belgium turbo

Post weinig
Hoi , ben van plan wat onderdelen te kopen mij Mathijssen Technics .

Nu ik ken deze niet , zijn de prijzen en kwaliteit eerlijk ??

kwaliteit normaal, prijzen veel en veel te hoog.

telefonisch niet echt vriendelijk, heb het idee dat ze niks willen verkopen:(

Prijzen vind aardig hoog hoor, maar hij heeft wel wat je nodig hebt. Kwaliteit is volgens mij meestal goed...

alhoewel die van corsa a assen wat minder zijn.

Als ik de prijzen hier in Belgie vergelijk dan vind ik dat Mathijssen Technics nog goed meevalt.

Op gebied van kwaliteit denk dat gij wel goed is gezien zijn bekentheid .

tja wat heb je nodig.

als je de weg weet vind je bijna alles op andere plekken voor minimaal dezelfde kwaliteit als soms zelf nog veel betere kwaliteit voor een betere prijs..

want die is zwaar belachelijk...

origineel gepost door corsaboy

tja wat heb je nodig.

als je de weg weet vind je bijna alles op andere plekken voor minimaal dezelfde kwaliteit als soms zelf nog veel betere kwaliteit voor een betere prijs..

Tja in Nederland mss wel maar hier in Belgie is het soms moeilijk de gepaste onderdelen te vinden !!

ook niet alles past in 1 keer. Schakelweg verkorter Corsa A heb ik wel es over gelezen en zelf weet ik dat bijvoorbeeld de SFI vervanger slang niet mooi/fatsoenlijk past.

tja wat heb je nodig.

chippen is bij hun verruit goedkoper dan de rest, scheelt al gauw 200 euro

[quoteals je de weg weet vind je bijna alles op andere plekken voor minimaal dezelfde kwaliteit als soms zelf nog veel betere kwaliteit voor een betere prijs..[/quote]

En waar is dat dan? :D :D

origineel gepost door 8klepper

tja wat heb je nodig.

chippen is bij hun verruit goedkoper dan de rest, scheelt al gauw 200 euro

ja wehoehoe, een plug&play chippie..

die koop je op marktplaats voor 50 euro.

origineel gepost door Baas J.

Inderdaad.... ik zou mn auto daar nooit heen brengen... dan liever naar de sloop :P

Waarom niet dan Baas J. ?

Slechte kwaliteit ofzo ?

En die werkt toch samen met EDS .

Terug
Naar boven