• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Max maten intercooler astra G

ik heb momenteel 1 fan erop, de 2e heb ik nog thuis liggen. het is trouwens niet vanwege me intercooler dat ik ze heb maar vanwege me radiator.

zodra ik een andere intercooler heb gaat die 2e erbij.

maar de reden waarom ik niet zon complete set koop is omdat ik groter buizenwerk wil hebbe, en niet de standaart 54mm

@Corsa_GSi wrote:Hoe groot is de turbo die jij wilt gaan rijden :shock:

Te groot is volgens mij ook niet goed :hmmz

ik ga eerst in december een LEH erop gooien, maar ben uiteindelijk van plan met een garrett te gaan rijden.

maar me intercooler is nog niet geplant, dus wil eerst genoeg info wat me grenzen zijn

Waar je mee zit is dat uiteindelijk je IC tegen je fan(s) kom(t)en, en ga je verder naar voren tegen je bumper aan.

Het is allemaal erg krap.

tja ik heb zoiezo al een enkele platte spal ven erop zitten, de 2e ligt ookal thuis, maar omdat ik nog met stander intercooler rij, past die nog niet.

@Corsa_GSi wrote:Hoe groot is de turbo die jij wilt gaan rijden :shock:

Te groot is volgens mij ook niet goed :hmmz

ik ga eerst in december een LEH erop gooien, maar ben uiteindelijk van plan met een garrett te gaan rijden.

maar me intercooler is nog niet geplant, dus wil eerst genoeg info wat me grenzen zijn

Waar je mee zit is dat uiteindelijk je IC tegen je fan(s) kom(t)en, en ga je verder naar voren tegen je bumper aan.

Het is allemaal erg krap.

tja ik heb zoiezo al een enkele platte spal ven erop zitten, de 2e ligt ookal thuis, maar omdat ik nog met stander intercooler rij, past die nog niet.

Terug
Naar boven