• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

max trekgewicht

eddepet007

Woont hier bijna
ik heb op klenteken geen max trek gewicht staan voor mijn gt/e bj 77

is dit te wijzigen bij rdw ?

dacht dat het allemaal 1300 kg was geworden

iemand die het weet

was ooit topic over maar kan niet vinden

:agentopel heeft alles op 1 hoop gegooid dus ongeacht welk type je krijgt dus zelfs voor een 1.6 750 ongeremd en 1300 geremd

:agenteven een mailtje naar opel nl met de vraag om een verklaring om je trekgewicht op kenteken te kunnen zetten. zodra je de verklaring in huis hebt moet je je papieren naar de rdw sturen en dan krijg je ze netjes terug met de vermelding

Kun je gewoon aanvragen bij de RDW. Kenteken opsturen met een briefje erbij dat je graag de trekgewichten erop wilt hebben staan. Je krijgt dan een nieuw kenteken opgestuurd. Kost volgens mij niets (ik heb in ieder geval niet wat moeten betalen).

origineel gepost door henkjan_80

Kun je gewoon aanvragen bij de RDW. Kenteken opsturen met een briefje erbij dat je graag de trekgewichten erop wilt hebben staan. Je krijgt dan een nieuw kenteken opgestuurd. Kost volgens mij niets (ik heb in ieder geval niet wat moeten betalen).

zo is het hier ook gegaan

:thumbup

das mooi dat ik dat weet ga ik dat ook eens doen met de mijne.

heb ik niet elke keer dat gezeur van ben je niet te zwaar geladen.

heeft iemand voor mij een kenteken waar het op staat bj ong 77?

of iets link ofzo waarin staat dat opel het op 1300 heeft gezet ?

mag via 2u

bvd

heb ook een typegoedkeuring van de trekhaak aangevraagt bij opel benelux

aangezien de rdw nogal moeilijk deed

heb hem deze week in huis ,dus kan kenteken inc verklaring naar de rdw gestuurt worden

heb ik straks ook geen gezeik met de wouten als ik er een kar achter heb hangen :)

maar heb ook een vauxhall cavalier waar moet ik daar voor een goedkeuring aanvragen

ook bij opel????

Originally posted by boyanka

:agentopel heeft alles op 1 hoop gegooid dus ongeacht welk type je krijgt dus zelfs voor een 1.6 750 ongeremd en 1300 geremd

dat dacht ik dus mooi niet

mijn manta is origineel gelevert met een 1.8 en kreeg dit vandaag in de bus

goedkeuringopel.jpg

origineel gepost door eddepet007

heeft iemand voor mij een kenteken waar het op staat bj ong 77?

of iets link ofzo waarin staat dat opel het op 1300 heeft gezet ?

mag via 2u

bvd

de mijne is van 77, zal eens een keer kijken wat erop staat. zit een trekhaak onder

nee 2.0n, voor de 6 cilinder moet ik naar de rdw want daat hebben ze geen gegevens meer voor:sleeping

Terug
Naar boven