• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Me crossaa verlaagd en andere wielers nieuwe picasss 19-3-20

nóg lager?kweet t nog nie..t rijd goedzo vind ik..k denk als ik weer lager ga dat ik dan weer zoooo enorm voorzichtig moet gaan rijden..die periode ben ik einglijk al voorbij:angel

k zal er eens over nadenken:hmmz

Enige wat ik minder vind is de kleur van de bumpers ;)

Zou deze ook ff opnieuw zwart maken of meespuiten in kleur!

Voor de rest gaaf!!! :thumbup

Zelfs ik rij lager met mijn xe:P En hier stikt het van drempels:puke (nee ik kan niet omrijden want omrijden betekent ook dempels):P

Ja mooi! Maar heb je aan de achterkant die stelring er nog tussen liggen? Hij mag (en kan) van mij achter wel lager..

Och uitkijken.

Ik lig met de Corsa ook maar een paar cm boven de grond voor, je hoeft er niet erg mee op te letten ( Op een normale weg ) maar je kan idd niet meer normaal over een drempel, en ook moet je wel uitkijken voor kuilen of putdeksels die hoger zijn.

Je krijgt denk ik dan ook wel problemen met je homokineten, zoals ik nu heb.. Maarja, dat eff halen op de sloop, vervangen en door rijden.:D

jaaa de stelringen zitten er nog tussen vanachter haha en vanvore kan hij nog wat na benede gedraaid worden maar idd de homokineten hebben een redelijke hoek nu t.o.v aandrijfas haha:p

gr.

Terug
Naar boven