• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Me eventjes voorstellen, in blijde verwachting!!

Ik ga hem maandag halen!!

Dit weekend is het al superdruk in de garage voor afleveringen. Dit komt doordat er een 2 dagen verkoop is geweest van stockwagens aan stevige condities voor vaste klanten.

Dus maandag. Nog enkele veranderingen reeds aangebracht, donkere zijpinkers, rode Brembo caps voor de remklauwen

Spijtig genoeg is mijn Irmscher grill niet binnen, deze firma werkt momenteel heel slecht en het is bijna ten einde blijkbaar.

Voor andere eindpijpjes uitlaat kan ik pas bij Skytune op 6 september terecht, dus ik kan nog nadenken wat ik wil, Alhoewel het gaat richting dubbele vierkante uit peins ik. Ik kijk er echt naar uit. Reed heel graag met Astra 1.4 TURBO maar is toch wel miskoop geweest. De echte power ontbreekt!!!

zo een irmscher grill weet ik nog wel liggen . moest ze nog niet besteld zijn .

inverband de uitlaten spreken we dan overcompleten nieuwe achterpotten . of gewoon sierstukken.

mss genre irmscher vec c of signum model.

Ze is besteld door Soers, wat betreft uitlaat, dit moet ik nog bespreken met zaakvoerder van Skytune!! nen echte perfectionist ten top!

Hier wacht ik graag enkele maanden op!! Niks van Irmscher!!! Bij Skytune veel betere kwaliteit en attest voor controle alsook 5 jaar garantie!!!

Terug
Naar boven