• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

me nieuwe daily ride opel tigra:D

vanmorgen de tigra gehaald:D

rijd lekker

alleen ik zat er toestraks mee op de snelweg en opeens werkt me kilometerteller niet meer?:S(wat zou dit kunnen zijn?)

me snelheidsmeter werkt wel gewoon

ik ga er maandag ook gwn ff mee terug om na te laten kijken

vanmorgen de tigra gehaald:D

rijd lekker

alleen ik zat er toestraks mee op de snelweg en opeens werkt me kilometerteller niet meer?:S(wat zou dit kunnen zijn?)

me snelheidsmeter werkt wel gewoon

ik ga er maandag ook gwn ff mee terug om na te laten kijken

[rquote=1878403&tid=143050&author=Dominic]stand terug gedraait en het mechanisme kaput ;) haha[/rquote]

zat ik ook aan te denken :jerry

welke km stand staat erop? met of zonder history?

[rquote=1878403&tid=143050&author=Dominic]stand terug gedraait en het mechanisme kaput ;) haha[/rquote]

zat ik ook aan te denken :jerry

welke km stand staat erop? met of zonder history?

Begint lekker dan:o mijn km teller is tijdens verkoop ook terug gedraait geweest en toen ik hem ging ophalen stond die ineens zoals op de papiere (nap pas) helemaal in orde maar wou te graag de v6 cali maar heb er wel spijt van:cry

Begint lekker dan:o mijn km teller is tijdens verkoop ook terug gedraait geweest en toen ik hem ging ophalen stond die ineens zoals op de papiere (nap pas) helemaal in orde maar wou te graag de v6 cali maar heb er wel spijt van:cry

als die terug is gedraaid boeit me niet dat is die waarschijnlijk ook ma dat is boeie voor mij haha:P

want de km stand van 93.000klopt toch niet haha:P

maar ik zal dus gwn nieuwe teller moeten halen?

als die terug is gedraaid boeit me niet dat is die waarschijnlijk ook ma dat is boeie voor mij haha:P

want de km stand van 93.000klopt toch niet haha:P

maar ik zal dus gwn nieuwe teller moeten halen?

mijne heeft nu 117.000 en die klopt ook dus onmogelijk is het niet maar meestal wel onwaarschijnlijk ;)

ik zou de teller zo laten en over een jaar of 2 weer verkopen voor dezelfde prijs :jerry

mijne heeft nu 117.000 en die klopt ook dus onmogelijk is het niet maar meestal wel onwaarschijnlijk ;)

ik zou de teller zo laten en over een jaar of 2 weer verkopen voor dezelfde prijs :jerry

[rquote=1879033&tid=143050&author=Maurice89]Hoe zit het dan eigelijk met de apk? Bij een apk worden de km's tog ingevoerd?[/rquote]

Ja bij de APK word dit geregistreerd en volgens mij kon daar later de NAP op gebaseerd worden.

Maar als je een Import auto hebt (Deze komt aan het plaatje op de achterbumper te zien uit België) dan is het voor ons niet na te gaan (voor zo ver ik weet)

@DeMeistah @Dominic:

Beetje jammer voor de bangmakerij weer, een kabel kan breken en dit hoeft niet direct fraude te zijn ... De auto kan zo ingeruild zijn en bij de verkoper zijn afgeleverd, deze rijd de auto naar binnen of door de wasstraat en let echt niet op dit soort details.

[rquote=1879033&tid=143050&author=Maurice89]Hoe zit het dan eigelijk met de apk? Bij een apk worden de km's tog ingevoerd?[/rquote]

Ja bij de APK word dit geregistreerd en volgens mij kon daar later de NAP op gebaseerd worden.

Maar als je een Import auto hebt (Deze komt aan het plaatje op de achterbumper te zien uit België) dan is het voor ons niet na te gaan (voor zo ver ik weet)

@DeMeistah @Dominic:

Beetje jammer voor de bangmakerij weer, een kabel kan breken en dit hoeft niet direct fraude te zijn ... De auto kan zo ingeruild zijn en bij de verkoper zijn afgeleverd, deze rijd de auto naar binnen of door de wasstraat en let echt niet op dit soort details.

Ja mijne is ingevoerd vanuit belgie;)

Me km/dag teller werkt alweer haha heel vaag ik draaide x aan het pinnetje van de dagteller resetter en toen deed die het weer

Ja mijne is ingevoerd vanuit belgie;)

Me km/dag teller werkt alweer haha heel vaag ik draaide x aan het pinnetje van de dagteller resetter en toen deed die het weer

Terug
Naar boven