• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

me zomer wieltjes der weer onder

kapelleboer

Post vaak
zo me keskins zitten weer onder de corsa :afro

dus tijd voor paar :kewlpics

SDC10736.jpg

SDC10737.jpg

SDC10738-2.jpg

SDC10739.jpg

SDC10741.jpg

SDC10742.jpg

groetjesking:

Mooie corsa :thumbup

Ben alleen niet favoriet van de 4 uitlaatstukken, maar dat is een kwestie van smaak natuurlijk.

Velgen zien er ook netjes uit!

Ziet er leuk uit!

Mooie booskijkers.. inderdaad snel die gsi skirt eronder!

En persoonlijk vind ik smoke koplampen mooier maar ieder zijn eigen ding;)

Strakke bak, mooie wielen. ook mooi dat die motorkap niet verlengt is, maar alleen booskijkers. Das op zich nog best mooi.

Vind alleen die uitlaatpijp niet wat, had daar zelf een gewone pijp onder gezet...dubbel rond oid.

[rquote=1894200&tid=144703&author=Fearless]Strakke bak, mooie wielen. ook mooi dat die motorkap niet verlengt is, maar alleen booskijkers. Das op zich nog best mooi.

Vind alleen die uitlaatpijp niet wat, had daar zelf een gewone pijp onder gezet...dubbel rond oid.[/rquote]

volgens mij is het toch echt een doorgelaste kap hoor

dan snap ik niet wat een doorgelaste motorkap is denk ik haha, deze booskijkers zitten toch aan de motorkap vast? en ik zie geen naad of zo dus dan snap ik het ff niet :angel

Echt doorgelast is dat de rand vooraan die rond om je grill loopt ook recht word gemaakt.

Dit is gewoon een gevalletje aangelaste booskijkers, wat er ook niet slecht uitziet :D

[rquote=1894255&tid=144703&author=soepkiepe]ik denk dat ik hem snap ;)

maar ja inderdaad een mooie corsa trouwens om weer ff ontopic te gaan :P[/rquote]

Doorgelast = ook het gedeelte van de grill dicht.....;)

Vind dit op deze corsa ook erg mooi. Staat gewoon zeer netjes.

Terug
Naar boven