• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Meerdere lampjes opel corsa d branden

Goedenavond,

Ik heb een opel corsa d uit 2008 en sinds 2 weken branden er steeds kort meerder lampjes op mij dashboard
tjwld9oot3ph5irpjpyedvdvqv8zkk24.jpg
Ben al een aantal x terug naar garage geweest en daar werd gedacht dat het dashboard stuk was, tijdelijk een andere erin gezet maar die geeft naar een week zonder brandende lampjes te rijden, sinds gisteren weer af en toe dezelfde lampjes aan? Bij het uitlezen kan de monteur niet echt zeggen wat het is, hij zegt de lampjes moeten aanblijven om dat te kunnen zeggen. de meters slaan dan ook even uit en er komt een f bij de kilometerstand te staan (zie foto). zou iemand weten wat het zou kunnen zijn?

De oude dashboard deed het de eerste 5 a 6 weken niet en daarna gingen de lampjes kort aan en uit en dat gebeurde steeds vaker onder het rijden maar ze blijven niet aan. op het nieuwe dashboard heeft hij het ruim een week niet gedaan en sinds een dag of 3 gaat hij af en toe aan. als ik naar mijn werk heen rij ongeveer 40 min niet maar als ik terug rij meestal aan het eind van de rit?

Ik dacht dat het te maken had met de stekker die in het dashboard zit dat die niet goed blijft zitten?

Terug
Naar boven