• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

meerdere met de RC hobby

jblfreak

Woont hier bijna
zijn er op t forum nog meerdere die aan de RC hobby doen

auto's boten vliegtuigen e.d

ik zelf heb alleen auto's

1x hpi rs4 1.5

1x hpi mt2 1.5

en 1 x hpi savage 5.25

ik zelf rijd dan meer off-road is toch wel iets gekker:P

zal nog even foto's plaatsen

origineel gepost door louwe 16 klepper

en zou in de toekomst nog wel zo 1 op afstandsbediening willen

ideaal.jpg

:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry

weet je vriendin wel dan je een foto van haar post.:D

ik zan niks zeggen hoor.;)

Die Manta-kappen zijn gaaf!!

Ik heb zelf ook een onderstel, Tamiya TA-03f, helemaal compleet en voor €30,- :P

Mijn broertje heeft TA-03f en TA-04, een Vectra A kap (ongespoten), Vectra B, Opel GT (de oude, ongespoten), een Nissan R32, 2 Toyota Celica's en een Audi RS4 avant. Hij doet ook aan driften enzo :P

had de topic eigenlijk in t verkeerde gedeelte gezet

hier mijn foto s maar even foto's zijn van paar jaar geleden k maak deze week ffies nieuwe

de rs4(nog t oude type)

28042007033-klein.jpg

de savage(nog met oude motor)

11052007074-klein.jpg

en de mt2

31072007183-klein.jpg

laatste dagen aardig met de savage bezig heb er een kap bij van de grave-digger (alleen mis k de stickers nog helaas)

Roelof meld zich!!!

Dit jaar 2 wedstrijdauto's tot mijn beschikking:

2009cars.jpg

dome.jpg

2x een Mugen MRX4-R geheel gesponserd uiteraard (op de motoren na).

Wat trainingsrondjes van een paar jaar terug:

Verders doe ik ook veel met 1:18 auto'tjes

xray45.jpg

Met een compleet verbouwd chassis

xray42.jpg

Ook ooit met dat formaat meegedaan aan een speedrun met een compleet verbouwde auto en een beest van en motor (300 watt)

speed7.jpg

Extra spoilers waren nodig om de 700 gram zware auto op de grond te houden

speed10.jpg

En zo ziet dat eruit op de 250m wielerbaan in Alkmaar:

Gemiddeld 99.89 km/u op de snelste ronde.

Verders ook nog een 1:10 electro van Kyosho, div 1:18 offroad modellen en een Protech zoom 400 helicopter

nou roelof dat gaat echt hard:P

bij mij ging t weer goed

koppling kapot gelopen en starter kaduuk:fy1

fijne hobby :P

Voor de liefhebbers van mooi spuitwerk:

Staat ook 1 body tussen die ik heb, de LeMans auto in oranje/zwart die ingezet gaat worden voor de concours degelegance met een WK.

Foto's en verslagen van de WK in Argentinie waar ik ben geweest:

Wij hebben de afgelopen twee jaar voor Sevenum een off-road wedstrijd geprobeerd te organiseren in samenwerking met een RC-club, maar helaas beide keren niet gelukt

Originally posted by deejay

Wij hebben de afgelopen twee jaar voor Sevenum een off-road wedstrijd geprobeerd te organiseren in samenwerking met een RC-club, maar helaas beide keren niet gelukt

www.rc-junkies.com is een site waar ik ook actief ben. Er is een speciaal team die ook demo's organiseert en worden ook regelmatig gevraagd om her en der wat te doen. Idee?

Heya....

Ik heb hier nog zo'n beginners Tamiya TGS/XBG op de kast staan met een Astra Coupe en Omega A body.

Heb met deze een paar keer gereden, helaas staat ie dus vaker op de kast dan op de weg :P:P

Óók heb ik een paar 2 FG evo's en een FG Monstertruck gehad, deze allemaal verkocht, en mij huidige Astra station + toebehoren van gefinancieerd :P

Greetz Eric

Ik heb een RC vliegtuigje van zo 2 meter spanwijdte met 6cc motortje die ik nog steeds niet afgemaakt heb. Heb ik al 10 jaar ofzo :(

Is helemaal compleet en was bijna af, maar de kat heeft de vleugel tot 2 keer toe bij het bouwen compleet gesloopt door er een mooi hol van te maken..

Elke keer als ik RC hoor gaat het weer kriebelen!!

Ik denk dat ik maar eens een ander vliegtuigje koop en die in 1 keer afbouw.

Ik heb tenslotte alle zooi ervoor liggen..

Hörmann HT2 TK09 1:6

Heb er al een behoorlijk aantal gehad :)

ook nog 2 monstertrucks...

PICT0065.jpg

PICT0052.jpg

voor de rest nog een aantal 1:10 maar dat is meer voor de body's. ook nog een Corsa C maar ongespoten :)

DSCF0006.jpg

DSCF0041.jpg

DSCF0020.jpg

alfa4.jpg

He das lache.

Ik doe dit ook al heel wat jaartjes.

Wat ik doe is voornamelijk vliegen met helikopters, Ik heb de minititan elektro, raptor 50se Brandstof, een paar raptor's 90 se brandstof, nog een oude ergo 50 brandstof. En een mooie schaal heli van het merk SSM de Bell huey 1b Benzine , en een Vario airwolf maar die heb ik zo goed als vekocht.( vandaar de naam)

Verder heb ik ook auto's, en wel een paar Tamiya's een Hpi rs4 evo3+ een Xray NT1, en een FG Marder en als laatste nog Hongor X2 Buggy. Die laatste moet ik nog bouwen want heb hem nog maar net.

We zijn ook bezig om met een paar man een off-raod circuit te gaan bouwen in Roosendaal Nbr, maar nu is het wachten of dat we een plaats aangewezen krijgen van de gemeente. We hebben al wel een site, dus daarop staan eigenlijk beetje onze plannen.

Dus als je wilt kun je daar ook nog even naar kijken. http://www.mrc-rosevalley.nl/CMS/

Nou dat was het voor even, maar blijf dit draadje volgen.

Terug
Naar boven