• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

meerdere met de RC hobby

zal ik ook ff dan....

heb al een paar bekenden van het Modelbouwforum en Bigscaleforum voorbij zien komen...:)

Ik heb al denk ik zo'n 10 jaar een FG marder, van vol kunststof naar vol alu gebouwd in de jaren.

Daarnaast nog 2 nitro's, de HPI RS4 Evo3 met een T3.0 en een stadaard Kyosho FW-05T

De RS4

De marder

samen

origineel gepost door Makko

Deze Nikko ook onbetaalbaar? je wil niet weten wat ik ervoor betaald heb. doe eens een gok.

tientje of 3

1 zo'n maar dan van Tamiya echt goede VINTAGE staat, slordige 150/200 euro...

De grijze was 20 euro en de witte in doos en boekje 26,75 euro. vind ik redelijk goedkoop. weet niet of de Nikko's zeldzaam zijn.

De grijze staat ook ergens op een opel site voor 250 euro :o maar dan zal hij ook wel nieuw zijn.

Heb nog een HK450 erbij gekocht, wil wat 3d proberen maar als het fout gaat dan is mijn 600 me te duur om te crashen..

I-net fotootje:

www.hk450.com.jpg

helicopter, heb ik ook wel eens over na gedacht.

maar is erg kwetsbaar, heb wel eens op een tuinfeestje zo´n ding maar dan stukken groter in de achtertuin bij iemand de boom in zien knallen, zooi onderdelen lagen door de hele tuin :D

moet toch knap lastig zijn om het tebesturen, en al helemaal met veel bier op:D

Heb ook nog een 600 die is idd een stukje groter, dit is meer om te rammen zeg maar. Ach en oefening baart kunst..

En tja gewoon doen en heb 1 x met bier op gevlogen ook nog binnen hahahah, dik stuk uit de muur en speelgoed kapot.

@ louwe 16 klepper

ongespoten manta 400 kap te koop? (mijn complimenten!)

fftjes mijn radiografische auto's:

Tamiya TA-05IFS met horizontale schocks.

manta B2 kap van carson (slechte staat)

Lexus SC430 widebody

Nissan R34 (bash)

wishlist:

Vectra a

manta 400

manta A

calibra cliff

Omega A evo 500

nissan Hakosuka GTR

(vintage opels <1980 )

origineel gepost door louwe 16 klepper

nee sorry maar niet te koop

ze zijn trouwens nog wel nieuw te krijgen hoor

chek

incl versenden komt dat wel op n dikke 50 euro:o

versenden uit duitsland is erg duur geworden de laatste tijd

:thumbdown:thumbdown

50 euro is heel normaal. heb ik ook moeten betalen voor de kap die ik heb. dr zijn zelfs van die kappen van nissans die voor 125,- op ebay verkocht worden :o

origineel gepost door Roelof

Originally posted by Rubenn

vorige projectje Savage met nitro-methanol

Rock 'n Roll baby! supercharged!!

482342816_6_pNsd.jpeg

Het is alleen jammer dat 2-takt en turbo's niet geheel samen gaan. De motor zal wel wat feller worden maar dat komt alleen omdat de stroming van het mengsel versneld wordt maar tijdens de spoeling zal ook de uitlaatpoort open zijn en kan nooit meer druk in de cilinder geperst worden.

Een beetje zonde van het geld, een beter merk motor zoals Picco, Novarossi, RB of Sirio zal al veel meer wonderen doen...

Komende donderdag heb een ritje van 12 uur naar Monaco om daar even te gaan racen....

Dit was meer een blokje voor de show.. Heb zelf ook met Nava en Rb gereden maar daar durfde ik zo iets als een supercharger niet op te zetten, is het mij even te duur voor.

Collectie weer uitgebreid met eentje voor indoor:

p1000528gu.jpg

Zoek ook nog een x een leuke electro autootje voor als er veel wind staat......

PS hoord dit niet in Slap geouwehoer?

Antieke zooi doet het goed op Ebay....

Deze week krijg ik van de Kwiklink magazine een HPI Formula-10 opgestuurd om er een review over te schrijven. Is een erg leuk bakkie voor weinig geld.

Ik ga binnenkort stoppen met de hobby!

Qua Opel kappen heb ik de volgende:

Opel Vectra A (ongespoten, nieuw in doos met stickers en dergelijke)

Opel Vectra B (beetje een bash-kap)

Opel GT (ongespoten, zonder stickers, voor Mchassis)

Mocht je wat willen hebben, dan hoor ik het wel!

En ik weet wat het waard is;)

Broertje van Stenderking:

heb er nu een tl-01 chassi met manta 400 kap bij, alleen regelaar is kapot rij ca 2 sec,en geen beweging meer sturen wel,andere motor zelfde verhaal,zelfde motor andere regelaar en werkt weer

alleen heb ik geen flauw idee waar ik een jusite regelaarvandaan kan halen

meteen ook andere motortje nu maar 11 speeds namelijk

iemand enig idee ben er neit zo bekend mee.

ja ik ook,stond e rhalf ajartje geleden 1 op ebay,helaas 30sec voor tijd overboden.

inmiddels andere regelaar er in.

Terug
Naar boven