• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

meerdere Zeeuwse projecten

en waar ga je deze bak voor klaar stomen,mini camper :jerry:jerry

mooie klus ,goed werk,en is dat je eigen hokkie:o:o:o

mooie werkplaats hoor.

vgr tonsr.

origineel gepost door jaccomega

ja hebben eigen loods en brug,ik ben in december verlamd geraakt dus vandaar de pausmobiel

sorry kerel wist ik niet:wub:wub

exus bij deze ,mag hopen dat je dan veel pezier met de wagen mag hebben en bijzonder veel veilige km.

vgr tonsr.

mooi project hoor.

nu kan je ondanks je "beperking" lekker mobiel blijven.

dit zal een mooi projectje worden.

suc6 enne :kewlpics:kewlpics:kewlpics.

gr vinc

ik weet via tcz forum een klein beetje van je omstandigheden af, tog leuk dat je zo weer mobiel bent. met een gepimpte pausmobiel

heb er heel moeilijk mee dat ik niet meer auto kan rijden,geen weekendmeetings meer!en kreeg de combo van m`n vrienden cadeau dus ga ik die maar mooi maken,m`n muziek er in over leggen.en als alles klaar is misschien 2.0 16v erin leggen?weet ieman trouwens of de schijven en klauwen van een gsi passen want kan aan mooie set komen.

Terug
Naar boven