• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Meeting 27 juni Harderwijk om 20.00

is er al een beetje een datum bekend verder??? ik hoop 6 juni maar ik heb al aardig wat berichten gelezen dat mensen dan niet kunnen, dus denk niet dat het 6 juni gaat worden :cry

Vrijdag vertrek ik naar Zeewolde voor een weekendje centerparcs. Misschien dat ik ook nog wel even langs kom want ik zit er dan toch in de buurt.

origineel gepost door Marcotigra

Vrijdag vertrek ik naar Zeewolde voor een weekendje centerparcs. Misschien dat ik ook nog wel even langs kom want ik zit er dan toch in de buurt.

oke leuk weekendje eemhof:D lekker hoor!

de eemhof is heel dichtbij strand horst iets verder op de a28:thumbup

4-5-6-7 juni kan ik niet 4 juni is mijn moppie jarig en 7 juni ,,,is mijn trouwdag:hmmz:hmmzben ik 38 jaar getrouwd:wors:wors dus dan moet

ik ook mijn echtelijke plichten uitvoeren mooie dag van maken wat eten

wat drinken en s,avonds cq snachts moet ik ook nog jaaaaaaaaaaaa dag

vul lekker zelf in:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry

vgr tonsr.

Niemand kan op 6 juni:D laten we eerst gewoon 1 datum afspreken en dat is de 27ste van juni?

Oke? of niet? hallo?:D :afro

27 juni ja das voor mij een mooie datum en hoe zat het dan

waar was dat ook weer amersfoort ofzo

wat was die datum ook weer???

vgr tonsr.

Hoi Ton,

de 27ste juni komt er een kleine Mac meeting op Strand Horst. Natuurlijk ben je van harte welkom, maar of het de moeite is om er anderhalf uur voor in de auto te gaan zitten weet ik niet.

Op 12 oktober is er een grote meeting in amersfoort bij Opel dealer Nefkens.

Gr. Arjan

he juffer ik had al gezecht als er 20 opelfanatiekelingen komen op 27 juni:wtf:hmmz,kom ik ook ,anders niet heb ik mooi een makkie:D

vgr tonsr.

Terug
Naar boven