origineel gepost door dasmoerf
origineel gepost door Juffer1
origineel gepost door tinuzz78
Mijn zwager komt ook nog met zijn mooie kadett gsi, en nog een kennis met een senator.
Maar komen er niet meer als 11 auto's???
Hoe meer zielen hoe meer vreugde
Nee, het is namelijk niet de bedoeling dat we er met 30 man gaan staan !
Nogmaal, er is
geen vergunning en we staan hier dus
zonder toestemming van de eigenaar. Zolang het rustig blijft en we geen overlast veroorzaken mogen we blijven staan.
Gr. Arjan
:hmmz :hmmz ik snap het ff niet meer..
het is niet de bedoeling dat we met veel mensen hier staan, maar het word wel op dit forum (met weet ik het hoeveel leden) als meeting geplaats.
maar ik denk dat als we indd netjes houden daar zonder overlast, dat er niks aan de hand is.
Natuurlijk kunnen we daar met 50 personen komen aanzetten, die zullen we vast bij elkaar krijgen.
Maar wat nou als er een lastige agent komt en iedereen wegstuurt ? Dan sta je dus mooi voor L |_| L als "organisator".
De opzet is (geweest) om wat meer Opel rijders / forum leden te leren kennen die hier in de buurt wonen.
Als ik dan lees dat diverse mensen ook clubs gaan uitnodigen dan is dat dus niet de bedoeling ! Waar moeten we met 50 auto's in hemelsnaam heen ?
Daar komt bij dat we er regelmatig komen en ik absoluut geen zin in gezeik heb daarzo omdat mensen zich niet kunnen inhouden. Met een kleine groep heb je dat veel minder en het is minstens zo gezellig !
We hebben zoals het er nu uitziet wel donders mooi weer in ieder geval ! :agent
Gr. Arjan