• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Meeting 27 juni Harderwijk om 20.00

ja ik mag weer lekker naast nick zitten:o

laatste keerover een week of 2 mag ik (als t goed is) zelf rijden met m'n Manta:D

tot zo!:thumbup

Hey jongens,

Leuke Foto's :P

Hahaha misschien is me auto toch te laag (gelukkig kunnen fixen) :)

Volgende keer een betere entree haha

En kon het niet laten bij het weg gaan :angel

Next time is de auto in een nieuwe lak laagje

Gr Cheungy

Cheungy,

Je hebt in ieder geval een onuitwisbare indruk achtergelaten !

Ik zal dopje 10 in de auto laten liggen voor de volgende meeting :angel

Gr. Arjan & Wilma

Inderdaad Marc !

Je hebt trouwens een ontzettend nette auto :wors

Staat perfect in de lak en netjes uitgebouwd !

Al eens op www.astrtuningclub.nl wezen kijken ? Die organiseren ook heel vaak meetings (Astra only) die errug gezellig zijn ! Binnenkort 1 in Lunteren inclusie BBQ. Giel, Ruben, Nick en wij zijn er ook lid van.

Groetjes Arjan en Wilma

Dankje wel! juffer1.

ik zal eens een keertje rond kijken op die site als er nog wat leuke meetings tussen zitten! lijkt me gezellig...

Gr Marc

origineel gepost door DjMarc

Dankje wel! juffer1.

ik zal eens een keertje rond kijken op die site als er nog wat leuke meetings tussen zitten! lijkt me gezellig...

Gr Marc

Zeker doen ! Is op het moment een beetje stil, maar zeker de moeite waard om in de gaten te houden qua tips, spullen en meetings !

Gr. Arjan

Ja, leuke auto's ....leuk eens buurt genoten te zien ;)

Ik vond die lenso velgjes onder de kadett erg mooi! :thumbup

Mooie foto's ook! :thumbup

En cheungy, volgende keer wat schuiner parkeren man ;) Gelukkig kon je het zo weer vastmaken!

Ben benieuwd als ie nieuw laklaagje heeft! Blijft leuk speelgoed een a'tje met 2 liter king:

Owja! Onze beverwijk mensen zijn ook nog 10 minuten geweest hahaha ppfff alleen helaas voor hun was bijna iedereen al weg.

ja ik zie dat ik toch wel wat gemist heb hoor , jammer ....:mad: zat te wachten op me vrienden die veels te traag waren, en daardoor was ik dus wel een beetje erg laat.

Ben nog even op het strand geweest en zag later mr vec nog weg gaan met de corsa voorop ;)

Hier in beverwijk bij de mac is ook een hele mooie grote parkeerplek trouwens, heb er soms al eens aan gedacht om te kijken of er voor hier een beetje animo voor is om hier een keer bijeen te komen :hmmz

origineel gepost door opel-devil

ja ik zie dat ik toch wel wat gemist heb hoor , jammer ....:mad: zat te wachten op me vrienden die veels te traag waren, en daardoor was ik dus wel een beetje erg laat.

Ben nog even op het strand geweest en zag later mr vec nog weg gaan met de corsa voorop ;)

Jammer dat jullie het gemist hebben. Al met al bleef iedereen eigenlijk langer als we verwacht hadden. T begon om 20 uur en we hadden verwacht dat om 21 uur de meesten al weg zouden zijn, maar tot ongeveer 21.30 stond er toch echt een leuk groepje...

Groetjes Arjan en Wilma

ik had nog een vraagje...

Er reedt gisteravond ook een seat ibiza(volgens mij) weg.. en je hoorde steeds een geluidje als die schakkelde volgens ons..

Wat is dat.. en is dat mogelijk om ook in te bouwen in me auto!?

weet iemand wat dat voor iets is??

Gr MarC

@DjMarc:

Die Seat had zo'n dumpvalve, een beetje fake, want als je dit hoort bij een impreza turbo of EVO series, dan gebeurd dat geluidje boven de 5000 toeren pas echt... Dit was gewoon op luchtdruk naar mijn weten.

Wel leuk gedaan moet ik zeggen.....

@Opelkees:

Daar houden we je aan ;):angel

Hierbij nog een kleine bijdrage van mij:

27062008568.jpg

27062008567.jpg

27062008566.jpg

27062008565.jpg

27062008564.jpg

27062008563.jpg

27062008562.jpg

27062008561.jpg

Tot de volgende keer, was erg gezellig, leuke auto's gezien en ook nieuwe gezichten daarbij:thumbup

Terug
Naar boven