• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

meeting drenthe? (poll weer aangepast!!, graag stemmen!)

haha super!!

het mooie is nog, als het nu op lange of korte termijn is, de astra is er bij :P

mag hem niet weg doen van mijn vriendin haha :jerry

haha super!!

het mooie is nog, als het nu op lange of korte termijn is, de astra is er bij :P

mag hem niet weg doen van mijn vriendin haha :jerry

6 stemmen in middag of avond.

9 stemmen korte termijn of lange termijn.

1e poll over de meeting iets van 14 stemmers of zo?

waar blijft de rest? moet ik maar een nieuw topic met de poll openen of zo?

schiet niet op zo, en motiveert me ook niet heel erg om er wat vaart achter te zetten om eerlijk te zetten.

6 stemmen in middag of avond.

9 stemmen korte termijn of lange termijn.

1e poll over de meeting iets van 14 stemmers of zo?

waar blijft de rest? moet ik maar een nieuw topic met de poll openen of zo?

schiet niet op zo, en motiveert me ook niet heel erg om er wat vaart achter te zetten om eerlijk te zetten.

Misschien moet je eens wat meer duidelijkheid gaan verschaffen.. je hebt nu 1 topic waarin verschillende polls wordt gehouden en waarin mensen moeten stemmen over een locatie, een tijdstip en een datum ?

Je begint over een lijstje wat gekopieerd moet worden en nadat 3x is gebeurd begin je over een poll die tegelijk loopt.

Post gewoon een nieuw topic met een datum, een locatie en een tijd en dan zie je vanzelf wel wie er komt.

Misschien moet je eens wat meer duidelijkheid gaan verschaffen.. je hebt nu 1 topic waarin verschillende polls wordt gehouden en waarin mensen moeten stemmen over een locatie, een tijdstip en een datum ?

Je begint over een lijstje wat gekopieerd moet worden en nadat 3x is gebeurd begin je over een poll die tegelijk loopt.

Post gewoon een nieuw topic met een datum, een locatie en een tijd en dan zie je vanzelf wel wie er komt.

misschien wil ik wel te veel overleggen jah ;)

juist omdat dit de 1e keer is wil ik graag dat het ook goed gaat, zodat er na de tijd niet gaat van pff die kiepe heeft er een potje van gemaakt.

k zal binnenkort wel ff kijken voor een datum, en dan een topic openen.

zal in ieder geval wel rond de middag worden dan.

in ieder geval bedankt voor de tip, word wel gewaardeerd, ben er namelijk vrijwel alleen mee bezig, en valt niet mee om het ieder naar zijn zin te maken haha.

dus meer tips en zo zijn welkom, kan ik veel aan hebben.

dus pb maar als je meer tips en zo hebt ;)

misschien wil ik wel te veel overleggen jah ;)

juist omdat dit de 1e keer is wil ik graag dat het ook goed gaat, zodat er na de tijd niet gaat van pff die kiepe heeft er een potje van gemaakt.

k zal binnenkort wel ff kijken voor een datum, en dan een topic openen.

zal in ieder geval wel rond de middag worden dan.

in ieder geval bedankt voor de tip, word wel gewaardeerd, ben er namelijk vrijwel alleen mee bezig, en valt niet mee om het ieder naar zijn zin te maken haha.

dus meer tips en zo zijn welkom, kan ik veel aan hebben.

dus pb maar als je meer tips en zo hebt ;)

heb gertjuh ff gesproken, word waarschijnlijk begin mei omdat toch de meesten op korte termijn willen.

meer info volgt ;)

als datum bekend is komt er nieuw topic, heb dit alles in 1 willen houden voor dat de admins weer commentaar leveren over te veel topics :jerry :jerry

heb gertjuh ff gesproken, word waarschijnlijk begin mei omdat toch de meesten op korte termijn willen.

meer info volgt ;)

als datum bekend is komt er nieuw topic, heb dit alles in 1 willen houden voor dat de admins weer commentaar leveren over te veel topics :jerry :jerry

Terug
Naar boven