• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

meeting Opeldealer Almere van Voorden 30 mei 2015!!!

@g-astraa wrote:@asconahobbyist wrote:Heey Marcel,wat leuk dat het je is gelukt om een meet op te zetten.

Ben alleen bang dat je last hebt qua aanmeldingen van het feit dat dezelfde dag de romijn meeting in Renswoude is.

inderdaad jammer dat het samen valt met de romijn meeting in Renswoude anders was ik ook gekomen.

Romijn is gericht op klassiek /achterwiel aangedreven spul, Almere is iedereen welkom dus die zullen de young en new timers trekken.

Denk dat het elkaar niet zo bijt.

Hoi Rik,

Het begint inderdaad om 09.00 uur en het eindigt met sluitingstijd van de dealer,dat is om 17.00 uur.

Ik zal straks meer info hier neerzetten omtrent het adres enz.

Prima Rik,is helemaal goed!!!!

Het adres is:

Palmpolstraat 2

1327 CE Almere

Openingstijden 09.00 uur tot 17.00

Natuurlijk zijn er kleine regeltjes die er voor moeten zorgen dat de dealer tevreden en geen last heeft van ons:

Geen burnouts

rommel opruimen die eventueel gemaakt wordt

niet volgas het terrein op en af rijden

Het toilet mogen we gebruiken van de dealer.

De filiaalmanager is de heer Gortzak,die ons groen licht heeft gegeven om van zijn terrein gebruik te mogen maken.

Graag tot zaterdag 30 mei.

Ja zeker,hopen op een beetje leuk weer,maar ze voorspellen toch wat nattigheid!

Ik kom deze keer met de Expression.Die mag ook wel een keertje gezien worden,dacht ik!

pffhhh! zou graag komen met de omie.maar moet eerst nog werken in de morgen.zal mijn best doen...en hopen op mooi weer. :agent

Misschien kom ik ook wel ff langs. Beloof niks.

Denk je ook blij moet zijn met niet te veel rewcties.

Mijn eerste meeting begon ook met een 10tal autos. Nu inmiddels heb ik laatst 100 geteld.

Wil gerust ff op de facebook pagina van opel meeting hoogeveen een stukje raclame maken, maar kans is dat er dan weer te veel mensen op af komen haha.

Dus mocht je graag een beetje reclame willen geef maar een gil.

Komt bij dat het op een zaterdag is, veel mensen werken dan nog.

K beloof niks maar wie weet tot morgen

Leuke reacties jongens!!! Ik maak er het beste van.En ja,daar heb je een punt.Als het bamvol staat raak je een beetje het overzicht kwijt.

Morgen ziet het weer er niet fraai uit,dus ik neem niemand iets kwalijk als ze belooft hebben om te komen,en ze laten verstek gaan.

Geen probleem.

Misschien tot morgen!!

Ben net weer thuis, vond het erg gezellig die drie uurtjes.

Piepkleine meetings zijn ook :thumb

Geen foto,s gemaakt deze keer.

Marcel, bedankt :thumb

Rik.

Ben toch tevreden over vandaag!!!Opkomst was laag te noemen,maar degene die er waren,Rik en Leo,ontzettend bedankt voor jullie bijdrage.Toppie!!!Die andere jongen zit niet op dit forum.

Ben ontzettend gastvrij onthaald bij de dealer,en we zijn een volgende keer gewoon weer van harte welkom!

@rik,

De Kadett rijdt nu weer wat beter zonder de slang van het luchtfilter!

Terug
Naar boven