• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Meeting van opel mensen uit alphen aan den rijn

cool kom ook wel ff buurten een keer dan...:D

kom uit Rotterdam bij het Alexandrium

hoe meer zielen hoe meer vreugd

en idd die jappenbakken zijn alleen goed om te driften maar sprinten tegen een opel ho maar:P

Groeten Peertje

13 februari archeonlaan in alphen aan den rijn.

80290860.jpg

Kijk, spijkers met koppen ;) ga hem in de opelkalender pletten :D en uiteraard kijken of ik erbij kan zijn natuurlijk (druk leven............zucht) van 13:00 tot 17:00 of zoiets? laat maar weten indien andere tijden dan pas ik dat aan :D

Als alles goed is gaat het wel lukken, kom ik met de nieuwe aanwinst, onze Braafira (is maar 1.6 dus vandaar braaf)

he lijkt me lachen een meeting in alphen ik zag het net staan bij de opelkalender ik zit zelf bij opel power nederland en die organiseren nou niet bepaald hier in de buurt en ik kom zelf ook uit alphen dus dichterbij kan gewoon niet !!!!:D ik heb zelf een opel kadett gsi cabrio en ik kom op zeker 13 februari kijken !!! de mazzels:thumbup

Net even langs de plaats geweest (ik en Addict hadden de plek samen besproken maar de plek zelf nog nooit echt gezien) maar is echt een super plek!

Maar het archeon is ook geopend op zondag van 10 tot 5 dus dat word denk ik even wrikken en klooie maar moet wel lukken.

Desnoods zetten ik en Addict pionnen neerking:

[rquote=1853894&tid=132544&author=chopperbob]is er al een lijst met wie er komen

greetz

marcel[/rquote]

Nope er is nog geen lijst.

Zeker:

Za4ra OPC

Addict

Insanity

ZA4A OPC

dudie-c20ne

boblin

mrmonkey

jblfreak