• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Meeting Weert 21-02-2010

hanskadett

Post veel
hoi jongens al jaren baal ik als een stier dat er nooit iets van een opel meeting in weert is geweest daarom vraag ik bij deze stel ik prik een datum op een zondag wie heeft er dan zien om op sportpark boshoven in weert samen te komen voor elkaars werk te bewonderen en een gezellige babbel liefst eind jan of begin febking:

kijk heerlijk er komt toch wat volk:Dzal eens kijken wanneer een data te prikken even ook onze jongens in het blauw inlichten zodat die clowns niet denken dat er een straatrace of zo plaatsvind en de boel verstierd ik zal jullie via dit topic zeker iets laten wetenking:

nou even zitten denken:hmmzgezien wij allemaal van opel houden :wubleek het mij geweldig samen te komen op zondag 21 feb even lekker kletsen elkaar werk bewonderen en gewoon een gezellige zondag er van maken:thumbupdaarom nodig ik iedereen nu uit om op deze dag samen te komen vanaf 12.00 uur de parkeerplaats van sportpark boshoven in weert dit is een behoorliijke grote parkeerplaats dus er kunnen genoeg opelfanaten komen er is plaats genoeg dus noteer 21 feb in weert tot dan beste mensen:D

heel makkelijk het adres is vrakkerveld 2c als je via de snelweg komtde a2 dan neem je afslag nederweert je gaat dan in de richting van weert je blijft rijden tot je bij een rotonde komt tweede afslag(rechtdoor) dan eertse links en eerste rechts en rechtdoor gaan en je rijdt zo de p-plaats op:D

he corsa danny zou mooi zijn misschien dat we dan vaker samen kunnen komen dan een keer net als cod doet alleen wat mij betreft gezelliger maar dat is mijn persoonlijke smaak daar mag van mij iedereen het zijne van denken dat is het mooie dat iedereen een eigen mening heeft ben benieuwd hoeveel er gaan komen hopelijk tot dan en alsvast een leuke dag daar zo gewenst:P

hey denk idd dat O.F.Z.O wel met een paar man aanwezig zullen zijn, ben zelf niet zo voor om bijvoorbeeld iedere maand iets te doen. dan word het zo'n verplichting

vind ik ook maar ik dacht als er een tijd geen meetings op de agenda staan dan ergens eens tussendoor zoiets als dit te doen om toch weer een gezellige dag te maken:D

Terug
Naar boven