• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Meeting Weert 21-02-2010

:Pdenk dat er toch wel gauw een man of 50 zeker komt ook via het occ forum komen er mensen:afrogaat goed komen trouwens je kunt ook met minder lol hebben:P:P:Pking:

Hoi hoi

er zullen er ook een paar van de opel oldies club aanwezig zijn, hoeveel weten we nog niet zowiezo 2 a 3 maar de rest zien we die dag pas haha.

Wie organiseert deze meeting eigelijk? En ik kreeg de vraag , is er gebak en bijv ook koffie ergens te halen en ergens binnen zitten? maar dat zal wel niet dat laatste denk ik :P

er is de sportkantine waar je wel wat drinken kunt halen ook is 500 meter verder een snackbar en het word niet door een club of zo georganiseerd gewoon gezellig samen komen en ouwehoeren

Hey Hans

Zet ff in je start-post een routebeschrijving of een adres ofzow, voor de mensen die niet weten waar het is ;)

Wij hebben er al eerder ge-meet, dus dat vind ik vast nog wel :P:P:P

:thumbupik zeg het dit word nog een gezellige dag zo mochten er trouwens vragen ter plekke zijn voor eten tanken drinken enz vraag het maar aan mij ik rij de enige kadett c daar zo die in de primer staat kan me wel voorstellen dat er mensen een natje en droogje willen:agent

weet t niet zo maar gaat de parking wel groot genoeg zijn :P (ben er nog nooit geweest)

want als ik dat hier zo lees komt er toch wel wat volk op af :agent

en of deze p-plaats is zo groot denk dat daar zeker 400 auto's kunen komen en dan heb je het grasveld ernaast nog geloof mij wat plaats betreft zit dat wel goed hier is ook ieder jaar het festival wat bospop heet :Pen watde wegen betreft het ligt pal aan een hoofd weg deze zijn in de regel wel aardig vrij altijd dus ook dat zal wel meevallen hopelijk tot dan jongens en meiden:thumbup

origineel gepost door nova....

Hans, we komen nie succes met de meet.. we zien de foto s wel hier!

anders organiseer is er een op een zondagmiddag als het beter weer is:thumbup

grt

hoeze beter weer vrijdag moet het weer een graad of 7 zijn zal het zondag ook wel goed zat zijn tenminste geen sneeuw of dacht je dat het gisteren was nee nee kerel 21 feb komende zondag maar ook al kom je niet foto's zullen zeker te zien zijn

origineel gepost door nova....

origineel gepost door popeye gsi

Ik zal er ook bij zijn kom met Big sexy mee

ben je te laat popeye

nova ik denk dat je een week vooruit loopt is pas aankomend weekend

Terug
Naar boven