• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

meeting westland

ik en aan paar vrienden zijn van plan om binnekort een meeting te houden in de omgeving westland. waarschijnlijk wordt het in hoek van holland op een grote parkeerplaats.

dus ik wil weten of daar een beetje belangstelling voor is hier op het forum, het zou wel zo gezellig zijn om nog meer mensen erbij te hebben ;)

er is nog geen datum of exacte locatie gepland, maar het wordt zoiezo in de omgeving van het westland!

ja daarom, er was nooit wat hier in de buurt dus ik dacht laat ik is kijken of er belangstelling is, en hier wat organiseren.

als het wat wordt dan horen jullie het vanzelf!

origineel gepost door JvV

Alle andere ideeen die in het Westland waren zijn voorlopig gestrand. Helaas organiseert OPN ook geen meetings meer in de hoek wat ik had begrepen.

nee wij deden altijd de derde zaterdag van de maand,maar ik heb zelf zoveel meetings om af te gaan dat het vaak niet meer lukte om er zelf te zijn.

maar we kunnen voor volgend jaar wel wat plennen!!!!:P:P

er is zo te zien genoeg belangstelling ervoor, dat is mooi. nu nog een mooie datum uitkiezen, of moeten we wachten tot volgend jaar, vanwege warmer weer dan?

laat weten wat jullie willen!

Terug
Naar boven