• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Meeting zuid oost Drenthe 19 mei, afgelast

@soepkiepe wrote:dat weekend wil ik er sowieso 1 hebben ja.

als er aankomende zondag ook 1 is weet ik niet, er is wel iemand die er mee verder wil gaan, dus misschien is er zondag ook wel 1, meer info daarover staat in het laatste bericht op de orige pagina.

als die wel door zou gaan hebben we gewoon 2 meetings vlak achter elkaar

Je moet niet zo moeilijk doen. Als je wel wordt weg gestuurd ga je gewoon lekker racen met ze alle toch

wat je met jou meetings doet moet jij weten, ik wil graag nog eens ergens terug kunnen komen ;)

heb liever dat ze zeggen.. hey daar komt dat gezellige groepje opels weer aan, dan,, hey daar heb je die aso's ook weer te racen ;)

jammer dat de reactie van black astra ineens weer is verdwenen ;)

maar van mij mag dit topic wel op slot, deze meeting word hem toch niet meer ;)

we kunnen twee dingen doen,

het wel door laten gaan, en hopen dat het goed gaat.

de kans is misschien klein, om weggestuurt te worden. omdat we geen vergunning hebben

of de meeting schrappen.

ik weet het ook niet meer

Persoonlijk ben ik voorstander om het gewoon door te zetten. Zo ben je in elk geval zeker van de mensen die zich tot zover hebben opgegeven. Wordt je weggestuurd (ik acht de kans klein) kunnen we een gezamenlijk toerritje naar een andere locatie (bijv. lichtmis) maken.

Wat is het probleem? :)

als ie wel door gaat ben ik er niet bij in ieder geval, dat had ik al aan gegeven.

nu ineens komt het bericht dat we er misschien ook wel heen kunnen zonder vergunning, als we dat eerder besloten hadden had dit topic hooguit 3 pagina's gehad denk ik ;)

kijk maar, met deze meeting bemoei ik me in ieder geval nu niet meer, ik regel een week later er sowieso 1 ;)

Nu wordt het allemaal wel heel erg ingewikkeld mensen !

Ik zou zeggen: 26 mei dan maar, zelfde lokatie en zelfde tijd

Schoonhoven als lokatie houden en 1 als reserve.

Worden we weggestuurd dan kun je uitwijken :thumb

Punt.

Dit is mijn mening/voorstel :agent

Rik :)

Er mist nu inderdaad iemand die ff 't voortouw neemt :(

Laten we maar opnieuw beginnen:

26 mei:

1. KadAstra-EF (Rik)

2. JeroenK

o?

volgens mij heb ik al een paar keer gezegd dat ik er sowieso 1 ga regelen de 26e en dat ik dan een nieuw topic open toch?

dus weet niet hoe het voortouw nog meer zou moeten?

iedereen neemt het voortouw hier volgens mij haha

Ja de een zegt dit en ander zegt dat.

Dan ook mijn mening, stel het uit tot half juni? sowieso beter weer, en je hebt meer tijd om op nieuws iets te regelen.

Zoals ik al eerder zei, hier bij mij is genoeg plek op het terrein (100auto's) plus eigen bar en genoeg bier :afro . Maar wie van jullie wil er naar maastricht komen ? juist niemand :jerry

jawel hoor, gin probleem :D

enkel wouden de heren "organisatoren" wat in hun eigen streek organiseren.

en laat daar, Maastricht nou net niet onder vallen.... echt, net niet hoor :D

wat er de 19e gebeurd moeten jullie maar kijken, maar ik heb ook ander goed nieuws inmiddels..

EN DAT BINNEN EEN DAG GEREGELD!!!

viewtopic.php?f=26&t=176471

@Ghanz wrote:maak dr toch gewoon een snelweg meet van.

doen ze bij de bigopels ook wel eens.

gewoon bie de totalpomp an de a37 zwinderscheveld.

of de andere kant op, bie de BP Panjerd an de a28

gin gedoe... en geen gezeur.

enkel je fatsoen !

ja en komende zondag is er al een meeting van big opels en opel forum bij heemskerk is voor mij 1 uurtje rijden

Terug
Naar boven