• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Meeting zuid oost Drenthe 19 mei, afgelast

@Ghanz wrote:vlees is vlees.. soep is soep...

Je weet dat Rik op een begraafplaats werkt toch?

Dan geldt 'vlees is vlees' toch hopelijk niet :jerry

nogmaals..

ontopic graag weer, laten we de gezelligheid voor de meeting bewaren;)

ja risl, geld ook voor jou... :jerry

@FnF_racer wrote:1 gertje

2 soepkiepe

3 Rik

4 FnF_racer

5 Trashmetal misschien??

6 corsa_c20xe

7 Ghanz

8 vectra208v (paul) misschien met aanhang (vrouw + 4 kids)

9 OscaR-16v

10 PeterNoFear & Broer

11 astraTD ( ? )

12 ronnie Opel boy

13 fct_blondi ( ? )

14 Sjoerd_Drent

15 city power + een paar.

16 arnp

17 jeroenk ( ? )

Tja, helaas kan ik niet op jullie meeting komen, vandaar dat ik mijn gezelligheid hier nog even inbracht ;)

Ontopic dan: ik verwacht niet dat wij onze Brabantmeeting op dezelfde dag doen als jullie, dat zou nog wat kort dag zijn, denk ik.

:puke :swear

inplaats als de mod nou eens wat er van zegt... nee die gaat net zo hard mee offtopic lullen... moet ik eens doen hey :agent :agent

:angel :angel

@soepkiepe wrote::puke :swear

inplaats als de mod nou eens wat er van zegt... nee die gaat net zo hard mee offtopic lullen... moet ik eens doen hey :agent :agent

:angel :angel

:jerry :jerry

Rik ;)

@PeterNoFear wrote:Vandaag in Dronten geweest maar krijg wel de smaak te pakken daardoor!

niet gezien..... :jerry

maar idd, was wel weer leuk om een meeting te bezoeken. was al weer een maand geleden dat ik ergens was op een meeting. :wtf

@FnF_racer wrote:@PeterNoFear wrote:Vandaag in Dronten geweest maar krijg wel de smaak te pakken daardoor!

maar idd, was wel weer leuk om een meeting te bezoeken. was al weer een maand geleden dat ik ergens was op een meeting. :wtf

Zou goed kunnen, stonden ook een beetje buiten beeld, bij die Astra G met die groene wielen nog een stukje verder naar buiten zegmaar...

Wat voor wagen was jij mee dan?

@PeterNoFear wrote:@FnF_racer wrote:@PeterNoFear wrote:Vandaag in Dronten geweest maar krijg wel de smaak te pakken daardoor!

Zou goed kunnen, stonden ook een beetje buiten beeld, bij die Astra G met die groene wielen nog een stukje verder naar buiten zegmaar...

Wat voor wagen was jij mee dan?

mijn eigen, stond helemaal aan de andere kant waar jij stond.

stond bij Tweety Agila en de Black Widow Astra. ;)

dus nog voorbij Bastiaan1981...

zal je 19 Mei wel zien. ;) :jerry

@FnF_racer wrote:1 gertje

2 soepkiepe

3 Rik

4 FnF_racer

5 Trashmetal

6 corsa_c20xe

7 Ghanz

8 vectra208v (paul) misschien met aanhang (vrouw + 4 kids)

9 OscaR-16v

10 PeterNoFear & Broer

11 astraTD ( ? )

12 ronnie Opel boy

13 fct_blondi ( ? )

14 Sjoerd_Drent

15 city power + een paar.

16 arnp

17 jeroenk ( ? )

laatste keer dat je hier was had je donkerblond haar geloof ik haha

nee dat is op een grasveldje.

en op de parkeerplek zelf gok ik liever niet, als het mooi weer is is het er erg druk, dan krijg je de auto's zeker niet bij elkaar.

nou is het niet heel erg als er hier en daar eens een andere auto tussen staat, maar het zou jammer zijn als je eerst een heel stuk moet lopen voor dat je bij een andere opel staat he ;)

Terug
Naar boven